Eredivisie ronde 4

De verrasing van dit weekend is...

  • Ajax

  • Almere City

  • NAC

  • Go Ahead Eagles

  • RKC

  • Sparta speelt niet gelijk


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Abubakari

Well-known member
RKC, Almere en PEC Zwolle lijken het samen te moeten uitvechten om de onderste plekken.
RKC en Almere eens, maar waarom PEC Zwolle? Zowel bij Utrecht als NEC maar nipt verloren, thuis ruim van Feyenoord verliezen kan gebeuren. Denk niet dat die veel zwakker zijn dan pak hem beet Heracles of de rest tussen 12 en 16.
 

Batigoal

Well-known member
RKC, Almere en PEC Zwolle lijken het samen te moeten uitvechten om de onderste plekken. ook bv Heracles en Go Ahead lijken niet heel sterk, maar als die geen gekke dingen doen moeten die de dans eenvoudig kunnen ontspringen
En NAC (sorry @zwammy). Die vond ik enorm zwak tegen Ajax, des te bizar dat we die verloren hebben. Maar daar zat weinig in.
 

Mario

Well-known member
Feyenoord- Ajax naar woensdag 30 oktober om 18:00. Drie dagen later speelt Ajax tegen PSV.
 

JMD

Well-known member
Feyenoord- Ajax naar woensdag 30 oktober om 18:00. Drie dagen later speelt Ajax tegen PSV.
Dan is de wintertijd net ingegaan, is het dus alsnog donker. Waarom speel je dan niet om 20.00? Lijkt me prettiger voor de supporters.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Die actie van Kramer, waar hij geel krijgt, dat stinkt natuurlijk naar matchfixing, of in ieder geval een weddenschapje op een rode kaart.

Is er een reactie van de scheids waarom er geen rood gegeven is?
 

Abubakari

Well-known member
Die actie van Kramer, waar hij geel krijgt, dat stinkt natuurlijk naar matchfixing, of in ieder geval een weddenschapje op een rode kaart.

Is er een reactie van de scheids waarom er geen rood gegeven is?
De var had nog niet ingezet op rood en heeft dat daarna alsnog gedaan waardoor de volgende wel rood was.

Maar inderdaad een heel aparte invalbeurt.
 

Forza AZ

Well-known member
Dan is de wintertijd net ingegaan, is het dus alsnog donker. Waarom speel je dan niet om 20.00? Lijkt me prettiger voor de supporters.
Zal wel met de bekerwedstrijden (1e ronde) te maken hebben die ook die week gespeeld worden.
 

gevegt

Well-known member
Zwammy pas wel even op als je nog je lul in een meid in Friesland wil steken, het kan zomaar een koe zijn.
Hup NAC!
 
Bovenaan