Eredivisie ronde 33 + 34

Wie wordt er kampioen?

• Ajax

• PSV

• HSV

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Abubakari

Well-known member
Plus dat PSV de zaakjes weer op orde heeft. Die winnen morgen gewoon.
Blijft er een knappe wederopstanding over als je het over een heel Ajax seizoen bekijkt en het met vorig jaar vergelijkt. Kunnen ze helemaal niets in Amsterdam zingen, rechtstreeks de CL is niet niks. Dat is dit seizoen bijna een prijs te noemen. Heb je meer aan dan wanneer je de knvb beker had gewonnen.

Mario

Well-known member
Plus dat PSV de zaakjes weer op orde heeft. Die winnen morgen gewoon.
Blijft er een knappe wederopstanding over als je het over een heel Ajax seizoen bekijkt en het met vorig jaar vergelijkt. Kunnen ze helemaal niets in Amsterdam zingen, rechtstreeks de CL is niet niks. Dat is dit seizoen bijna een prijs te noemen. Heb je meer aan dan wanneer je de knvb beker had gewonnen.
Helemaal mee eens. Ik was afgelopen zondag denk ik blijer dan woensdag. Ik had er al vrede mee dat we geen kampioen zouden worden, en dan is directe plaatsing voor de CL gewoon een prijs. Zeker ook omdat Feyenoord zondag een grotere concurrent was dan Ajax.

Abubakari

Well-known member
Dit dus:
Wat een seizoensafsluiter was het woensdagavond in Euroborg tegen Ajax. De late 2-2 gelijkmaker, waarmee de kampioensdroom van de Amsterdammers werd gedecimeerd, bleef nog lang hangen.

En dus niet “de gelijkmaker waarmee de kans op play offs nog net iets groter werd”.

Precies wat ik zei, uit het dak omdat Ajax geen kampioen wordt ipv juichen voor je eigen club. Het verschil zit in de nuances.

Jef400

Well-known member
Geen zorgen mensen. PSV krijgt het morgen lastig zag op Spangen en Ajax moet het zelf maar eens tegen Twente zien te rooien.

stc

Well-known member
PSV gaat het zeker morgen lastig krijgen op het kasteel. Ik sluit puntverlies niet uit, maar hoop het niet. Er zijn nog alle kansen voor Ajax, maar zijn wel afhankelijk wat Sparta op de mat gaat leggen.

Bovenaan