Eredivisie ronde 33 + 34

Wie wordt er kampioen?

• Ajax

• PSV

• HSV

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

JMD

Well-known member
Voor de mensen die aan bijgeloof doen: Oostenrijk won gisteren voor de 3e keer het Songfestival. De vorige 2 keren dat ze wonnen werd Ajax dat jaar kampioen... ;)

stc

Well-known member
Opstelling PSV:
Benitez; Dest, Flamingo, Boscagli, Maurio JR; Veerman, Saibari, Tillman; Perisic, De Jong (C), Lang

Wisselspelers:
Drommel, Schiks, Malacia, Obispo, Nagalo, Till, Babadi, Land, Ledezma, Bakayoko, Bajraktarevic, Driouech.

Gelukkig geen Ledezma in de basis. Hopelijk begint PSV scherp aan de wedstrijd.

stc

Well-known member
Opstelling Ajax: Pasveer; Rosa, Sutalo, Hato, Wijndal; Henderson, Regeer, Klaassen; Berghuis, Brobbey, Taylor

Opstelling FC Twente: Tyton; van Rooij, Hilgers, Bruns, Kuipers; Kjolo, Sadilek, Steijn; Taha, Van Wolfswinkel, Vlap.

Sterke opstelling van Ajax. Ajax gaat ruim winnen. Ik denk 5-1.

JMD

Well-known member
Klaassen (goh, wie zal de 1-0 maken? :) ) en Berghuis in de basis bij Ajax. Rosa ipv Gaaei (schorsing)

stc

Well-known member
Opstelling Sparta: Olij; Bakari, Young, Eerdhuijzen, Van Aanholt; Zechiel, Van Bergen, Kitolano; Lauritsen, Hlyson, Mito.

Wisselspelers: Schoonderwaldt, Reitmaier, Reith, de Ligt, Meissen, Clement, Kleijn, Nassoh, Eiting, Thorisson, Ideho, De Guzman.

Sterke opstelling en sterke bank. Dit Sparta kan wel eens gaan winnen van PSV en Ajax het kampioenschap bezorgen. In 2016 won Sparta ook van PSV met 3-1.

JMD

Well-known member
0,0 spanning meer vandaag.
Ik had dat idd woensdag. Nu zit het bij mij op volle spanning... Vorige week rond deze tijd had ik getekend voor plek 2, nu zou dat een zeer grote teleurstelling zijn, maar wel passend bij deze competitie.

Ik ga ervan uit dat we verliezen, dat zou passend zijn.
Voor de laatste weken hoe Ajax speelt wel ja qua resultaten. Maar qua competitie zou het passend zijn als het toch alsnog Ajax wordt.

JMD

Well-known member
Mooi nieuw uittenue van PSV, wordt het uittenue van volgend jaar, alleen, stel dat je hier nu geen kampioen wordt dan wil je volgend seizoen hier toch niet meer in spelen?

Maasveld

Well-known member
Opstelling Sparta: Olij; Bakari, Young, Eerdhuijzen, Van Aanholt; Zechiel, Van Bergen, Kitolano; Lauritsen, Hlyson, Mito.

Wisselspelers: Schoonderwaldt, Reitmaier, Reith, de Ligt, Meissen, Clement, Kleijn, Nassoh, Eiting, Thorisson, Ideho, De Guzman.

Sterke opstelling en sterke bank. Dit Sparta kan wel eens gaan winnen van PSV en Ajax het kampioenschap bezorgen. In 2016 won Sparta ook van PSV met 3-1.
Klopt, op elke positie een betere speler dan PSV.

Bovenaan