Eredivisie ronde 33 + 34

Wie wordt er kampioen?

• Ajax

• PSV

• HSV

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Abubakari

Well-known member
Ehhh. Twente heeft het echt niet laten lopen, die willen in de PO goed scoren, en als je dan thuis kan eindigen tegen AZ in een eventuele finale is dat echt wel beter dan als je naar Alkmaar moet.

En ja, dat je baalt snap ik (ik ken het gevoel), maar je overdrijft nu wel heel erg met "om je heen slaan"...
Ik had het over AZ-Groningen.
En ik volg het van iets dichterbij en heb het van spelers en trainers gelezen.
Je posts staan zoals gebruikelijk weer bol van de onzin.
Maar ik snap wel dat dit voor Ajax-supporters de ideale situatie is, ze kunnen weer lekker in de 'iedereen-is-tegen-ons' rol kruipen. Het lijkt soms wel de reden van het bestaan van Ajacieden. Ik hoop voor jullie dus ook dat PSV zondag kampioen wordt... ;)
Nee joh, in Rotterdam, Utrecht , Alkmaar, Groningen, Den Haag hebben ze net zo’n hekel aan PSV of Feyenoord als aan Ajax.😴

Abubakari

Well-known member
Dan zou ik voortaan niet zo in je emotie posten en met termen strooien als kutclub, wedstrijden bewust laten lopen en degraderen.
Ik vind het momenteel ook een kutclub.
Ze hebben AZ min of meer laten lopen cq niemand die er echt om maalde want woensdag gehaktdag.

Maar laat verder maar.

JMD

Well-known member
Het ging hier volgens mij om Groningen die afgelopen zondag met 3-0 verloor van AZ, omdat ze dan woensdag weer tegen Ajax moesten. Lijkt me niet dat ze het lieten lopen. AZ speelde gewoon een goede wedstrijd en dan is het niet gek dat Groningen verliest.
O ja, er is zoveel competitievoetbal deze week dat ik alweer vergeten was dat Grunn afgelopen zondag bij AZ speelde.

Ja, die had Grunn idd ook moeten winnen. Foei dat ze dat niet deden...

Abubakari

Well-known member
Ja, die had Grunn idd ook moeten winnen. Foei dat ze dat niet deden...
Als je niet snapt waar het om gaat, zeg dan niks.

Het ging er om dat het ze bij Groningen niet boeide dat ze bij AZ verloren want het draaide enkel om Ajax deze week. Woensdag gehaktdag.
Daarnaast denk ik dat ik meer weet wat het sentiment in het stadion was voor tijdens en na de wedstrijd dan jij of de rest hier om de doodsimpele reden dat ik de enige hier ben die ook daadwerkelijk in het stadion was.

gevegt

Well-known member
Als je niet snapt waar het om gaat, zeg dan niks.

Het ging er om dat het ze bij Groningen niet boeide dat ze bij AZ verloren want het draaide enkel om Ajax deze week. Woensdag gehaktdag.
Daarnaast denk ik dat ik meer weet wat het sentiment in het stadion was voor tijdens en na de wedstrijd dan jij of de rest hier om de doodsimpele reden dat ik de enige hier ben die ook daadwerkelijk in het stadion was.
Het was toch al duidelijk dat Groningen anti Ajax was?

Abubakari

Well-known member
Ik had ipv een paar dagen dus toch beter een paar maanden (of een paar jaar) kunnen wachten met mijn reactie. Al is het ook wel weer grappig hoe je sommige reacties vantevoren uit kunt tekenen (ja, ook die van mij).😁

I rest my Kees, Kwakman.

Bovenaan