Beslist:
Feyenoord 3e (voorronde CL), FC Utrecht 4e (voorronde EL)
Almere gedegradeerd, RKC zo goed als (moet 3 pt en een saldo van 10 goedmaken op Willem II)
Nog niet beslist:
Kampioenschap:
PSV 1pt plus veel beter doelsaldo voor op Ajax
PSV moet naar Sparta, Ajax ontvangt FC Twente
Om plek 5 (thuisvoordeel in evt finale PO)
AZ 2 pt plus doelsaldoverschil van 6 voor op FC Twente
AZ ontvangt Almere, Twente moet naar Ajax. Lijkt dus wel beslist eigenlijk
Om de laatste 2 PO-plekken (Fortuna er even uitgehaald)
NEC 40 +4
Heerenveen 40 -17
Sparta 39 -2
Grunn 39 -11
PEC 38 -10
Heracles 38 -20
NEC moet naar Heracles, Heerenveen ontvangt Feyenoord, Sparta ontvangt PSV, Grunn en PEC ook tegen elkaar, in Zwolle
Leuk, dus 2 onderlinge ontmoetingen en de andere 2 thuis tegen een topclub, met dit verschil dat Feyenoord 'al klaar' is en PSV nog om de titel speelt.
Als v Persie vanaf het begin trainer was geweest, dan had Feyenoord zeker dichterbij gestaan.Met iets minder blessures had de Coolsingel gewoon vol gestaan maandag.
Denk ook niet dat de scheids rood geeft voor de tackle op de bal (want dat klopt), maar meer op het '2e been'...
Ja leuk dat hij de bal speelt, maar dat wil niet zeggen dat je in een schaar je tegenstander van achter mag neerhalen. Sterker nog: Bal spelen staat nergens in de regels
Ik krijg echt steeds meer Excelsior - AZ vibes zo...De handel voor kaarten Sparta - PSV op marktplaats tiert weer heel goed. Ik zie al biedingen van 600 tot 1100 euro voor kaarten.
Ja maar ik denk dat Bosz en Co wel probeert om iedereen scherp te houden. Verslapping kan niet, want je ziet wat er gebeurt. Sparta is natuurlijk een taaie tegenstander voor PSV zagen we in de kampioenswedstrijd van vorig jaar en de thuiswedstrijd van dit seizoen. Al moet ik zeggen dat PSV met 10 man speelde dit seizoen en nog won met moeite.Ik krijg echt steeds meer Excelsior - AZ vibes zo...
Als PSV kampioen wordt, wordt het overigens voor het eerst sinds 2019 dat een ploeg de landstitel in een uitduel haalt.
Op het laatst? Gewoon een enorme staatsdebiel. Bij die rode kaart van Valente ook al uit zn goal om te provoceren en vervolgens vlak voor die 1-1 en dan als klap op de vuurpijl een ordinaire vechtpartij na afloop. Die gast spoort gewoon niet.Wat had Vaessen nou op het laatst? Die was echt compleet overspannen.
De nummer 1 die de nummer 5 van de 2e seizoenshelft bezoekt. Vergeet niet dat Sparta na de winterstop alleen van Twente thuus, Go Ahead en Feyenoord uit heeft verloren he. Het is gewoon weer die ploeg van de vorige seizoenen.Als de nummer 1 niet van de nummer 11 kan winnen
Op het laatst? Gewoon een enorme staatsdebiel. Bij die rode kaart van Valente ook al uit zn goal om te provoceren en vervolgens vlak voor die 1-1 en dan als klap op de vuurpijl een ordinaire vechtpartij na afloop. Die gast spoort gewoon niet.
Ongetwijfeld. Maar Van Gaal was toch ook geen slechte coach... Die lukte dat in 2007 ook niet...Ja maar ik denk dat Bosz en Co wel probeert om iedereen scherp te houden.