gevegt
Well-known member
Voetballen doe je met je hoofd, niet met je voeten.Als Cruijff adept denk ik twee zetten vooruit, zondag ligt PSV op pole position omdat Ajax niet in Groningen wint. Je gaat het pas zien als je het door hebt.
Voetballen doe je met je hoofd, niet met je voeten.Als Cruijff adept denk ik twee zetten vooruit, zondag ligt PSV op pole position omdat Ajax niet in Groningen wint. Je gaat het pas zien als je het door hebt.
En als het in het hoofd niet goed zit ken je dus nooit winnen maar da's logisch.Voetballen doe je met je hoofd, niet met je voeten.
O, dat zou best kunnen ja, dat PSV na woensdagavond op pole ligt, maar op dit moment is dat dus nog niet het geval...Als Cruijff adept denk ik twee zetten vooruit, zondag ligt PSV op pole position omdat Ajax niet in Groningen wint. Je gaat het pas zien als je het door hebt.
JC kon dat inderdaad erg goed.Als Cruijff adept denk ik twee zetten vooruit.
Inderdaad... Blijkbaar heeft Van Persie toch invloed daar...Die zag ik niet aankomen. Ik vond die echt overduidelijk.
Noa Lang maakt de lampen kampioen.Sem Steijn maakt de lampen kampioen.
En dat PSV het zondag niet meer weggeeft was wat ik zei cq op reageerde. Lees maar terug.O, dat zou best kunnen ja, dat PSV na woensdagavond op pole ligt, maar op dit moment is dat dus nog niet het geval...
Je hebt gelijk, ik las 'zondag' en dacht dat je het over afgelopen zondag had.Noa Lang maakt de lampen kampioen.
En dat PSV het zondag niet meer weggeeft was wat ik zei cq op reageerde. Lees maar terug.
Jep. Die kent gewoon allerlei geheimen van de juristen van de tuchtcommissie, kan niet anders...Zit Joris van Benthem daar nog altijd?
Joris de eindbaas, hij hoeft alleen maar aan te kondigen dat hij komt en de straffen worden geseponeerd.Zit Joris van Benthem daar nog altijd?
Kan die van Benthem niet ook gelijk even regelen dat de 2-3 niet meer telt en omgezet wordt naar 3-2?Volgens de tuchtcommissie was het geen rode kaart voor Read en kan dus woensdag spelen.
Ja lijkt mij een goed plan. Worden wij nog 2 of zelfs 1e.Kan die van Benthem niet ook gelijk even regelen dat de 2-3 niet meer telt en omgezet wordt naar 3-2?
Ja in deze ben ik zeker serieus. Ik vind nog steeds dat Ajax op pole position staat.Ik vraag mij altijd af of jij serieus bent.
Nee, als er reden toe is graag, maar de laatste twee seizoenen houdt het (ondanks de nog steeds koppositie) niet over. Om dan hoog van de toren te blazen is ook wat raar. Bovendien zijn wij geen Mokumers maar normale Ajacieden.