Als PSV nog kampioen wordt is dit ook 1 van de bizarste titelraces ooit...En 0-2. Bizarre ineenstorting van dit team. Eén van de slechtste prestaties van een Ajax-team ooit.
O zeker, was ook de eerste keer dat ik hem dit soort onzin hoorde verklaren. Voor de rest vind ik het een goede trainer, maar is de vraag altijd of zo'n oud-topper niet te snel de stap naar zo'n topclub maakt. Maar dat zal de tijd leren.Ik heb nog het interview van van Persie nagekeken. Afgezien van dat rode kaart moment, praat hij wel gewoon goed over voetbal. Over de ruimtes, lage blokken etc.
Misschien wel misschien niet. v Bommel was natuurlijk ook een topspeler maar achteraf gezien nog niet een toptrainer.. V Persie was natuurlijk voor NL een top voetballer op het allerhoogste niveau. Zo te zien denk hij nog steeds op dit niveau. De spelers die Feyenoord nu heeft kunnen niet allemaal 90 minuten dat level aan. Dat betekent dat Feyenoord de CL moet halen, om de volgende stappen te maken voor v Persie en de spelersgroep. Ik denk eerlijk gezegd dat van Persie SC Heerenveen als leermoment heeft gezien, daar zijn visie niet matched met de spelersgroep.O zeker, was ook de eerste keer dat ik hem dit soort onzin hoorde verklaren. Voor de rest vind ik het een goede trainer, maar is de vraag altijd of zo'n oud-topper niet te snel de stap naar zo'n topclub maakt. Maar dat zal de tijd leren.
Laat dat als maar weg, Ajax is knock out. Dit gaat no way goed komen. Hadden ze deze moeten winnen. Er zit ook vandaag weer niks in. Tegen Sparta heb je dan nog pech maar vandaag is het van begin af aan helemaal niks. Altijd maar denken dat je het in het laatste kwart wel beslist breekt je op, je had vandaag van minuut 1 af vol gas moeten geven maar het is weer ‘geduldig’ en afwachten.Als PSV nog kampioen wordt is dit ook 1 van de bizarste titelraces ooit...
Groningen uit wordt een appeltje eitje. Die staan nu 3-0 achter tegen AZ. Twente thuis win je gewoon. Die sparen zich namelijk voor de play-offs. Dus Ajax wordt gewoon kampioen.Laat dat als maar weg, Ajax is knock out. Dit gaat no way goed komen. Hadden ze deze moeten winnen. Er zit ook vandaag weer niks in. Tegen Sparta heb je dan nog pech maar vandaag is het van begin af aan helemaal niks. Altijd maar denken dat je het in het laatste kwart wel beslist breekt je op, je had vandaag van minuut 1 af vol gas moeten geven maar het is weer ‘geduldig’ en afwachten.
Hop 0-3.
Dag kampioenschap. Eerste nederlaag ooit tegen NEC op een slecht moment.
Snap ik, maar PSV moet ze beide nog wel winnen en anders is 1 zege gewoon genoeg, ja, de kans is wel flink kleiner geworden, eens (had evt puntverlies van Ajax verwacht tegen Grunn en Twente, maar niet tegen NEC), maar met iets minder druk kan het ook ineens wel beter gaan.Laat dat als maar weg, Ajax is knock out.
Die Weghorst en zeker die Pasveer zijn toch ervaren genoeg om de selectie scherp te houden. Die Pasveer is meerdere keren kampioen geworden, waaronder in 2016 met PSV bij Zwolle.Snap ik, maar PSV moet ze beide nog wel winnen en anders is 1 zege gewoon genoeg, ja, de kans is wel flink kleiner geworden, eens (had evt puntverlies van Ajax verwacht tegen Grunn en Twente, maar niet tegen NEC), maar met iets minder druk kan het ook ineens wel beter gaan.
Denk dat de late 2-3 in de Kuip gewoon een uppercut van jewelste is geweest, want met 2-2 had Ajax eigenlijk aan 1 zege wel genoeg gehad (laat staan dat het om 14.45 nog 2-0 stond) en ergens nog een puntje. Door die 2-3 (op het moment dat Ajax al aan de warming-up bezig was) kwam de druk er wel ineens vol op.
Als PSV verliest in dfe Kuip wint Ajax dit gewoon, maar door die 2-3 is het totaal anders geworden. Voetbal blijft een apart spelletje
Grunn uit is wel andere koek, dat zal zeker lastig worden, maar kan ook zomaar 0-1 worden, Twente thuis wordt in die zin gek dat Twente nu ineens wel iets meer in vorm lijkt en Steijn natuurlijk ook andere belangen heeft, die zal zijn vader willen wreken.Groningen uit wordt een appeltje eitje. Die staan nu 3-0 achter tegen AZ. Twente thuis win je gewoon. Die sparen zich namelijk voor de play-offs. Dus Ajax wordt gewoon kampioen.
🙂De beste en meest spannende speelronde van de laatste 10 jaar. Echt geweldig wat er in de Kuip gebeurde, en dan heb ik het nog niet eens over Ajax-NEC.