Abubakari
Well-known member
Die heb je ook. Maar van klein naar groot zie je een stuk vaker dan andersom.
Zit vaak wel een mooi verhaal aan vast.
Zo klein is PSV toch niet? Gewoon een topclub in NL die fans door het hele land hebben.
Die heb je ook. Maar van klein naar groot zie je een stuk vaker dan andersom.
Zit vaak wel een mooi verhaal aan vast.
Die provinciale Ajacieden die vooral in de caf?'s het hoogste woord hebben. En helemaal nu.
Zo schattig altijd, die Nederlandse provincialen die voor Barcelona zijn. Als ze dan ook nog Ajacieden uit de provincie de maat gaan nemen dan ga ik echt kapot van het lachen.
Zo klein is PSV toch niet? Gewoon een topclub in NL die fans door het hele land hebben.
Ik was fan van Gullit, die speelde bij PSV toen ik het voetbal ging volgen, dus werd ik fan van PSV. Toen PSV een jaar later de EC I won was ik helemaal verkocht... Ik ben dus eigenlijk ook gewoon een gloryhunter.Beetje off-topic. Maar hoe kan het dat een westerling voor het 'boerse' PSV is?
Eens. Het mooiste zijn dan ook supporters die zeggen: 'nu hoor je ineens die Ajacieden (of Feyenoorders of PSVers) wel', terwijl ze zelf jarenlang niks van zich hebben laten horen. Nu zijn er idd ineens weer opvallend veel Ajacieden (en mid jaren 90 leek het wel alsof iedereen voor Ajax was), paar jaar terug waren er ineens een hoop Feyenoorders.Zelfde als de Feyenoorders op mijn werk die twee jaar terug opeens het hoogste woord hadden. Of vakx die je alleen hoort als PSV bovenaan staat.
Niet perse een Ajax ding dus. Net zo min het een Ajax ding is dat je fans in de provincie/buiten de eigen provincie hebt.
PSV valt eigenlijk een beetje tussen wal en schip in deze. Een grote provincieclub of een kleine landelijke (qua waar de fans wonen).Zo klein is PSV toch niet? Gewoon een topclub in NL die fans door het hele land hebben.
Welke slechte periode JMD?
De jaren dat we geen kampioen werden...Welke slechte periode JMD?
De gifbeker helemaal leeg gedronken toentertijd?De jaren dat we geen kampioen werden...(Beetje analoog aan Paisley: https://www.azquotes.com/quote/1207186)
Seizoen 1998-1999, 2008-2009, 2013-2014, 1993 t/m 1995 zijn toch jaren die ik wil vergeten...
De gifbeker helemaal leeg gedronken toentertijd?
Na donderdag zijn we weer een stuk sympathieker, reken daar maar op...