Eredivisie ronde 30

JMD

Well-known member
PSV: Zoet,Dumfries,Schwaab,Viergever,
Angelino,Sad?lek,Rosario,Ihattaren,
Lozano,De Jong,Bergwijn

DE GRAAFSCHAP: Bertrams,Owusu,
Straalman,S.Nieuwpoort,Tutuarima,Vet,
El Jebli,Serrarens,Narsingh,Benschop,
Burgzorg

Hups PSV!

RickPSV

Active member
PSV: Zoet,Dumfries,Schwaab,Viergever,
Angelino,Sad?lek,Rosario,Ihattaren,
Lozano,De Jong,Bergwijn

DE GRAAFSCHAP: Bertrams,Owusu,
Straalman,S.Nieuwpoort,Tutuarima,Vet,
El Jebli,Serrarens,Narsingh,Benschop,
Burgzorg

Hups PSV!

Wat een kutopstelling weer.
Waar is Guti? En waarom met 2 controleurs tegen de nummer 16?
Middenveld had ik het liefst Ihattaren - Pereiro - Guti

JMD

Well-known member
Omdat Bommel alleen maar in die opstelling kan spelen... Bij 1 controleur schiet hij in de stress, zelfs als dat tegen de nummer 16 is en je doelpunten goed moet maken...

De Groene Scout

Well-known member
Dat 'goals inhalen' zou volgens mij alleen vandaag een keer echt mogelijk zijn. De weken erna niet. Dus vandaag heb je een overtuigende 8-0 o.i.d. nodig voor die doelstelling. Lukt dat niet, dan mag je alleen nog hopen op een misstap van Ajax.

JMD

Well-known member
Dat 'goals inhalen' zou volgens mij alleen vandaag een keer echt mogelijk zijn. De weken erna niet. Dus vandaag heb je een overtuigende 8-0 o.i.d. nodig voor die doelstelling. Lukt dat niet, dan mag je alleen nog hopen op een misstap van Ajax.

Ook als je met 8-0 ofzo wint (wat ik me niet kan voorstellen) ga je Ajax op saldo niet inhalen, daar is het doelsaldoverschil te groot voor. Het is hopen op een misstap en bidden dat je zelf geen punten verliest, maar met Willem II en AZ uit is die kans erg klein.

Abubakari

Well-known member
Graafschap en ADO thuis met 6-0 winnen, kan best met die belabberde verdediging in de eredivisie, ben je er al bijna.

HUP Henk, hup de Graafschap!

RickPSV

Active member
Waarom zet PSV eigenlijk nooit hoge druk ofzo? Ze moeten deze wedstrijden spelen zoals de ook de CL-wedstrijden speelden. Druk zetten, de tegenstander het gevoel geven er vol op te zitten.

JFK

Well-known member
Middenveld had ik het liefst Ihattaren - Pereiro - Guti

Ik snap van Bommel wel. Als je een kustverdediging hebt met Angelino, Schwaab en Viergever, dan zou ik ook een slot op de deur zetten.

Abubakari

Well-known member
Als Ajax al zijn wedstrijden had gespeeld alsof het CL wedstrijden waren hadden ze nu 90 punten en 150 goals voor.

Bovenaan