Pascallovic
Well-known member
Wat een kneusjes die J?rgensen en Clasie.
Laatst bewerkt:
Ja poeh, dat Fortuna was me een partij goed zeg. Beste ploeg ever!!! Wat een ontzettende zwijn hebben we gehad, zwaar onterecht gelijkspel!!!Van 2 punten bestolen door VV peer-?m-maar-naar-voren uit Venlo. Wat een kutploeg zeg.
Ja poeh, dat Fortuna was me een partij goed zeg. Beste ploeg ever!!! Wat een ontzettende zwijn hebben we gehad, zwaar onterecht gelijkspel!!!
PSV: Zoet,Dumfries,Schwaab,Viergever,
Angelino,Sad?lek,Rosario,Ihattaren,
Lozano,De Jong,Bergwijn
DE GRAAFSCHAP: Bertrams,Owusu,
Straalman,S.Nieuwpoort,Tutuarima,Vet,
El Jebli,Serrarens,Narsingh,Benschop,
Burgzorg
Hups PSV!
Omdat Bommel alleen maar in die opstelling kan spelen... Bij 1 controleur schiet hij in de stress, zelfs als dat tegen de nummer 16 is en je doelpunten goed moet maken...Wat een kutopstelling weer.
Waar is Guti? En waarom met 2 controleurs tegen de nummer 16?
Wat een kutopstelling weer.
Middenveld had ik het liefst Ihattaren - Pereiro - Guti
Feyenoord een discutabele pingel mee in de Kuip, dat gebeurt niet vaak.
Ik zou gewoon alleen maar aanvallers opstellen, het is toch maar de nummer 16.
Dat 'goals inhalen' zou volgens mij alleen vandaag een keer echt mogelijk zijn. De weken erna niet. Dus vandaag heb je een overtuigende 8-0 o.i.d. nodig voor die doelstelling. Lukt dat niet, dan mag je alleen nog hopen op een misstap van Ajax.
Wat een kutopstelling weer.
Middenveld had ik het liefst Ihattaren - Pereiro - Guti
Als Ajax al zijn wedstrijden had gespeeld alsof het CL wedstrijden waren hadden ze nu 90 punten en 150 goals voor.
Zeker, maar Ajax moet ook nog tegen De Graafschap...Graafschap en ADO thuis met 6-0 winnen, kan best met die belabberde verdediging in de eredivisie, ben je er al bijna.