Eredivisie ronde 30

JMD

Well-known member
Eigenlijk hoop ik dat PSV nu verliest. Dit seizoen geloof ik toch er niet meer in, maar voor volgend jaar is t misschien alvast een goede wakeup call.

Mwah, als die wakeupcalls de afgelopen weken al niet gekomen zijn komen die nooit meer.

JMD

Well-known member
Hoeveel kansen heb je nodig???

Was overigens buitenspel, dus goal had niet geteld.

JMD

Well-known member
Je zou elke speler die terug speelt een flinke boete moeten geven per keer dat ze dat doen en dat doneren aan een goed doel. Benieuwd of die schijtbakken dan alsnog steeds zo makkelijk kiezen voor dat balletje terug.
Verdomme, je speelt niet tegen Ajax, maar tegen De Graafschap.

JMD

Well-known member
Jezus die misser van Lozano, is het erg dat ik daar gewoon om lach?

Ik heb hetzelfde.
Seizoen is opgegeven. Vandaag win je misschien nog wel, en volgende week ook. Maar in deze vorm is Willem II en AZ uit gewoon maximaal 2 punten ofzo.

JMD

Well-known member
Onder Rutten stortten we na de winterstop altijd in, maar dat was niks vergeleken met hoe PSV dit seizoen ingestort is.
Puntverlies bij Utrecht, Heerenveen, Vitesse, Ajax en thuis tegen Feyenoord kan. Je zou er ook een paar van die moeten winnen, maar ok. Daartegenover staat de mazzelige 0-1 in Venlo.

Maar thuis tegen De Graafschap zo spelen en 0-1 achterstaan, manmanman.

RickPSV

Active member
Onder Rutten stortten we na de winterstop altijd in, maar dat was niks vergeleken met hoe PSV dit seizoen ingestort is.
Puntverlies bij Utrecht, Heerenveen, Vitesse, Ajax en thuis tegen Feyenoord kan. Je zou er ook een paar van die moeten winnen, maar ok. Daartegenover staat de mazzelige 0-1 in Venlo.

Maar thuis tegen De Graafschap zo spelen en 0-1 achterstaan, manmanman.

Inderdaad. En ook nog eens niet de betere ploeg zijn.
Dit is het ergste spel van de afgelopen 20 jaar hoor.

JMD

Well-known member
Bertrams (oud PSV) doet hetzelfde als Pasveer (oud PSV) vorige week, hij houdt PSV vaak van scoren af.

Bovenaan