Eredivisie Ronde 3

Eredivisie Ronde 3

• Totaal aantal stemmers
    10
  • Opiniepeiling gesloten .

stc

Well-known member
Zo goed vind ik hem anders nog niet.

De as was vanavond het best. Vooral Schwaab speelde heel goed.

Rosario en Rigo zijn even goed of slecht. Schijnbaar is Rosario beter dan Ramselaar. Rosario is nog jong en heeft veel te verbeteren.
Schwaab speelt al twee jaar redelijk tot goed t.o.v zijn mede verdedigers.

gevegt

Well-known member
Rosario en Rigo zijn even goed of slecht. Schijnbaar is Rosario beter dan Ramselaar. Rosario is nog jong en heeft veel te verbeteren.
Schwaab speelt al twee jaar redelijk tot goed t.o.v zijn mede verdedigers.

Tot nu toe is Schwaab de rots in de branding.
De jeugd doet het niet slecht, maar gaat dit niet volhouden.
Opmerkelijk dat Bergwijn zo veel goed verdedigend werk deed. Die jongen heeft longen als een paard.

JMD

Well-known member
De jeugd doet het niet slecht, maar gaat dit niet volhouden.
Ik heb een beetje het 2013/2014 gevoel, toen begon PSV ook met 9 uit 3, maar zag je het met de week moeilijker gaan. Uiteindelijk hadden we toen een periode van iets van 7 duels zonder zege.
Je ziet het nu ook elke keer minder gaan.

stc

Well-known member
Ik heb een beetje het 2013/2014 gevoel, toen begon PSV ook met 9 uit 3, maar zag je het met de week moeilijker gaan. Uiteindelijk hadden we toen een periode van iets van 7 duels zonder zege.
Je ziet het nu ook elke keer minder gaan.

Heeft misschien te maken met 3x per week spelen, wat voor sommige zwaar is

Pascallovic

Well-known member
Dus als een keeper in de 16 meter een veelbelovende aanval onderbreekt is het geen geel, maar als een veldspeler dit op de middenlijn doet wel? Wat een vage regel. Een veelbelovende aanval is een veelbelovende aanval en dient gelijk beoordeeld te worden als deze onreglementair onderbroken wordt.

erka

Well-known member
Voor Groningen ook. Zonder Drost. Echt, dat is al een wereld van verschil. Speel je tenminste met 11 man.

Janssen

Well-known member
Eredivisie Ronde 3

Waar ik al een beetje bang voor was lijkt uit te komen, namelijk dat we in eerste seizoenshelft uit spelen tegen zowat alle directe concurrenten en dan nauwelijks punten pakken. Het schema is erg ongunstig. Daarbij hebben we thuis PSV, Utrecht en Ajax na elkaar, dat levert doorgaans ook niet veel op. Is ook geen schande maar zorgt er wel voor dat je meteen al in het verkeerde hoekje komt en dan moet je hopen dat je het in de tweede helft maar rechttrekt.

Bovenaan