Eredivisie Ronde 3

Eredivisie Ronde 3

• Totaal aantal stemmers
    10
  • Opiniepeiling gesloten .

PES5

Administrator
Forumleiding
Die hele eredivisie joh. Echt, waar zitten we naar te kijken met z'n allen? Bal aannemen en goed inspelen is er niet meer bij. En dan heet het vermakelijk. Ik vond er geen kut aan.

Max

Administrator
Forumleiding
Die hele eredivisie joh. Echt, waar zitten we naar te kijken met z'n allen? Bal aannemen en goed inspelen is er niet meer bij. En dan heet het vermakelijk. Ik vond er geen kut aan.

Ik was er vorig naar na ??n helftje vorige week ook wel weer klaar mee.

Susa

New member
Ik zie het tegenwoordig niet meer live maar afgaande op de samenvatting maak ik me behoorlijk veel zorgen om het duo Eric Botteghin (zenuwpees) en Jan Arie van de H (verzadigd en toe aan aan een nieuwe club).

Max

Administrator
Forumleiding
Vorige week waren Van Beek en Van der Heijden gezellig aan het overtikken. Het lijkt nergens op.

Max

Administrator
Forumleiding
Geertruida ja. Knoester komt nu terug van een blessure, maar ik geloof dat hij ook al te licht is bevonden. Verder weet ik niet of er echt concreet iets aankomt. Lijkt mij ook niet zo heel erg relevant. Van Bronckhorst gaat zolang Botteghin en Van der Heijden fit zijn met die twee spelen. Vervolgens heb je nog Van Beek, St. Juste en Tapia. Geertruida en anderen zijn voorlopig niet aan de beurt.

Abubakari

Well-known member
Ja van de Beek hebben we ook nog..

van-beek-verlengt-ajax-contract-met-twee-jaar-medio-2022.jpg

Echt niet.

leo1949

Well-known member

Toch heb ik heb Mark Rutte al een paar keer horen zeggen dat ie graag met ons land eredivisie wil spelen.
Ik vond wel dat AZ een wanprestatie heeft geleverd en dat PSV daardoor verdiend bovenaan staat.

Maasveld

Well-known member
Tjuu, dat waren nog een stel aardige kansen in de 2de helft. Desondanks weer een mooi resultaat.

Opvallend overigens: Er zijn 5 ploegen met 4 punten. Enkel VVV heeft een doelsaldo van 0, de overige 4 ploegen hebben een negatief doelsaldo.

Max

Administrator
Forumleiding
En Von Bommel meer dan de helft van de tijd tegen de scheidsrechter staat te mekkeren.

Bovenaan