Ik loop even 10 minuten weg, is het ineens 3-0. Wat is er gebeurd?
Het is ook niet zo zeer dat PSV zo goed is, maar wel dat de tegenstanders in de Eredivisie niet echt van hun zwaktes kunnen profiteren. Iedereen is het er over eens dat PSV gisteren na rust door de ondergrens gezakt is. Echter heeft een PEC daar nauwelijks van kunnen profiteren. Die hadden een wereldgoal nodig om langszij te komen. De overige kansen die ze kregen vond ik niet zo heel groot. Je weet dat ze voorin gewoon spelers hebben die elk moment een doelpunt kunnen maken. In de Eredivisie kom je daar heel ver mee. Het is in de breedte kwetsbaarder en daar kunnen ze zeker met CL-voetbal nog mee in de problemen komen. Het middenveld is kwalitatief gezien niet breed genoeg. Daar zou Ajax het verschil moeten maken.Ik onderschat PSV ook niet, maar ik ga ze ook niet overschatten. Het oogt tot nu toe kwetsbaarder dan vorig jaar en daar komt nog bij dat ze nu wel telkens midweeks aan de bak moeten.
Dan zak wel erg diep door de ondergrens. Volkomen overlopen de eerste helft. Blaswich moet je dus niet opstellen als die 95% is.
Willem II heeft een paar keer gescoord.Ik loop even 10 minuten weg, is het ineens 3-0. Wat is er gebeurd?
Kuwas mag wel weg voor €3,7 miljoen. Met Van der Water wordt het niet per definitie minder. Linksbuitenpositie is wat dunner bezaaid.