Eredivisie ronde 28

JMD

Well-known member
JMD weet altijd vooraf precies hoe de wedstrijd eindigt en achteraf had ie het altijd al gezegd :)
En de laatste tijd heb ik het vaak goed.
Paar weken terug zei ik al dat Ajax kampioen zou worden omdat PSV uit vorm was. Toen zei iedereen 'dat Ajax niet zomaar alles zou winnen en PSV wel'... Terwijl je toen al zag dat PSV instortte en nul vastigheid had.

Abubakari

Well-known member
Paar weken terug zei ik al dat Ajax kampioen zou worden omdat PSV uit vorm was. Toen zei iedereen 'dat Ajax niet zomaar alles zou winnen en PSV wel'
Gelul, dat zei niemand hier. Paar weken terug stond Ajax al 8 punten voor. Al sinds PSV na de winterstop veel punten liet liggen heeft niemand dat gezegd.

JMD

Well-known member
Gelul, dat zei niemand hier. Paar weken terug stond Ajax al 8 punten voor. Al sinds PSV na de winterstop veel punten liet liggen heeft niemand dat gezegd.
Ik heb het over een paar weken eerder, ergens begin februari...

Feyenoord 4 van de laatste 5 duels gewonnen, 7 duels ongeslagen (5x winst)... Heel wisselvallig dus.

JMD

Well-known member
Zomaar even een topic van begin februari...
Post 49, 50, 64, 169, 171 en 179

Hankie

Well-known member
Respect Groningen voor de wedstrijdinstelling, hebben echt een leuke ploeg, en uiteraard het spandoek voor Peter Houtman!

Matige wedstrijd van Feyenoord waar je ziet dat het conditioneel nog niet in orde is, gelukkig komt de individuele kwaliteit er wel uit.

gevegt

Well-known member
Respect Groningen voor de wedstrijdinstelling, hebben echt een leuke ploeg, en uiteraard het spandoek voor Peter Houtman!

Matige wedstrijd van Feyenoord waar je ziet dat het conditioneel nog niet in orde is, gelukkig komt de individuele kwaliteit er wel uit.
Bij dat laatste zou je wel de hand van vPersie kunnen zien.

Abubakari

Well-known member
Ik heb het over een paar weken eerder, ergens begin februari...
Nee, je zei “ een paar weken terug zei ik al etcetera”.

Zeggen dat Ajax kampioen zou worden is na de winterstop ook niet zo bijzonder. Als je het voor de winterstop had gezegd okay.
Als ik ga zoeken vind ik ook posts waarin ik rond die tijd zeg dat Ajax kampioen wordt.
Maar om nou continu te roepen “ zie je wel zei ik al” is meer het nieuwe JMD’tje.
Toen zei iedereen 'dat Ajax niet zomaar alles zou winnen en PSV wel'...
Iedereen? Dat zijn veel mensen he?
Een aantal mensen is wat anders dan iedereen.

Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Zomaar even een topic van begin februari...
Post 49, 50, 64, 169, 171 en 179
Zelfde topic post 78, ik herhaal mezelf alleen wat minder.
Lekker met 1 of 2 goals verschil blijven winnen, mafste en meest onverwachtse kampioenschap behalen en de media die Farioli maar af blijft zeiken.

Los daarvan post jij sowieso heel veel in aannames, over Liverpool bijvoorbeeld, dat ze weer punten gaan verspelen waarna Liverpool 9 vd 10x gewoon wint, zit je er elke keer naast, maar daar horen we je dan weer niet over. Of in je topics waarin je zegt wat de makkelijke wedstrijden zijn voor de top 5, AZ-RKC, dat wint AZ bij jou sowieso. Zit je er ook vaak naast. Horen we je ook nooit over.
Dat je het ook wel eens bij het goede eind hebt en al vlot aan zag komen dat PSV het zou verkloten verdien je de credits voor, volgens mij zei je het zelfs voor de winterstop al toen je refereerde aan de titel van 2002, maar dat maakt niet dat jij alles telkens al aan zag aankomen.
En wat PSV betreft ben je sowieso wel een beetje een stc light.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: erka
Bovenaan