JMD
Well-known member
Klopt. Blijkt toch dus niet zo'n slechte trainer te zijn als al die mensen zeiden toen hij naar Feyenoord ging ('nu gaat Feyenoord instorten')...Voorlopig doet van Persie het niet slecht.
Klopt. Blijkt toch dus niet zo'n slechte trainer te zijn als al die mensen zeiden toen hij naar Feyenoord ging ('nu gaat Feyenoord instorten')...Voorlopig doet van Persie het niet slecht.
5 officiële wedstrijden, 2 zeges.Klopt. Blijkt toch dus niet zo'n slechte trainer te zijn als al die mensen zeiden toen hij naar Feyenoord ging ('nu gaat Feyenoord instorten')...
5 officiële wedstrijden, 2 zeges.
Sowieso erg opportunistisch om nu al een oordeel te vellen.
En de laatste tijd heb ik het vaak goed.JMD weet altijd vooraf precies hoe de wedstrijd eindigt en achteraf had ie het altijd al gezegd![]()
Gelul, dat zei niemand hier. Paar weken terug stond Ajax al 8 punten voor. Al sinds PSV na de winterstop veel punten liet liggen heeft niemand dat gezegd.Paar weken terug zei ik al dat Ajax kampioen zou worden omdat PSV uit vorm was. Toen zei iedereen 'dat Ajax niet zomaar alles zou winnen en PSV wel'
Nou, hij laat dat zootje ongeregeld wel 4x scoren.Van Persie heeft geen antwoord op de omzettingen van FC Groningen. Man man....
Ik heb het over een paar weken eerder, ergens begin februari...Gelul, dat zei niemand hier. Paar weken terug stond Ajax al 8 punten voor. Al sinds PSV na de winterstop veel punten liet liggen heeft niemand dat gezegd.
Zomaar even een topic van begin februari...Gelul, dat zei niemand hier. Paar weken terug stond Ajax al 8 punten voor. Al sinds PSV na de winterstop veel punten liet liggen heeft niemand dat gezegd.
Bij dat laatste zou je wel de hand van vPersie kunnen zien.Respect Groningen voor de wedstrijdinstelling, hebben echt een leuke ploeg, en uiteraard het spandoek voor Peter Houtman!
Matige wedstrijd van Feyenoord waar je ziet dat het conditioneel nog niet in orde is, gelukkig komt de individuele kwaliteit er wel uit.
Klopt dat is het vertrouwen wat hij hun geeft.Bij dat laatste zou je wel de hand van vPersie kunnen zien.
ToptrainerT!Klopt dat is het vertrouwen wat hij hun geeft.
Nee, je zei “ een paar weken terug zei ik al etcetera”.Ik heb het over een paar weken eerder, ergens begin februari...
Iedereen? Dat zijn veel mensen he?Toen zei iedereen 'dat Ajax niet zomaar alles zou winnen en PSV wel'...
Zelfde topic post 78, ik herhaal mezelf alleen wat minder.Zomaar even een topic van begin februari...
Post 49, 50, 64, 169, 171 en 179Eredivisie ronde 21
Het was 15 seconden en de corner kwam nadat hij eruit was Houd eens heel snel op met die nuance, dat is niet de bedoeling he!devoetbalkantine.nl
Lekker met 1 of 2 goals verschil blijven winnen, mafste en meest onverwachtse kampioenschap behalen en de media die Farioli maar af blijft zeiken.