Maar goed, ik moet dus blijkbaar gewoon zeggen dat PSV vanavond wel even wint in Groningen. Is ook compleet logisch gezien de vorm van PSV en die van Groningen (dat thuis gewoon goed is en weinig goals tegen krijgt).
Herstel, de tweede Irakees.PEC moet nog even bij de les blijven na het eerste doelpunt ooit van een Irakees in de Eredivisie.
Wel één van de leukere thuiswedstrijden van dit seizoen, ondanks de uitslag. Nu is dat ook niet zo moeilijk met al die saaie potjes, maar toch.Verder een typische top 3 uitwedstrijd, die de kansen zelf wel benutten omdat ze meer individuele kwaliteit hebben en de tegenstander leuk laten blaffen maar zorgen dat ze niet bijten.Precies.
2e helft bleef PSV makkelijk overeind.
Hij heeft in het bekerduel met Quick Boys een vervelende blessure opgelopen en ook in het begin was ie niet helemaal fit. Vorig jaar natuurlijk die slepende buikspierblessure. Daarnaast wilde Van Persie liever een spits met meer diepgang.Is Niculaescu dan zo vaak geblesseerd geweest of zag Van Persie het niet in hem zitten? De paar keren dat ik hem aan het werk zag leek het me gewoon een prima spits namelijk.
Begin was wel echt sterk, maar na de 1-0 namen ze even gas terug en kreeg Willem II ook een aardige kans. Maar verder inderdaad een zorgeloze avond, al was de man naast me er zelfs na de 3-0 nog niet geheel gerust op.😀Meerveld was gisteren ook matig. Willem II was ook veel aan het zeuren en mekkeren, met die centrale verdediger (nr 30) voorop.
De eerste helft van Heerenveen was echt heel goed. Fris, aanvallend veel kansen en amper iets weggegeven.
Na rust bloedde het wat dood. Nu met 10 pnt voor op WillemII zijn we wel veilig en kan er gekeken worden naar de PO.
Wel heel belangrijk dat Nicolaescu, Brouwers en Trenskow weer helemaal fit zijn. Die werden echt gemist.
PSV was heel goed, toch maar mooi 3 punten ingelopen op Ajax.Was PSV zo slecht de eerste helft of Groningen zo goed?
Oh, dat was ik al vergeten.De wedstrijd
Nee, PSV moet volgende week Almere city gewoon oprollen met grote cijfers. Niets meer, niets minder.Almere is op alle posities beter