Abubakari
Well-known member
RKC uit bleek ook lastig en Feyenoord is ook niks, dus daar kan ik niks tegenin brengen.Ach, vwb PSV heb je misschien een punt, maar als Miramar ('Feyenoord wordt weer niks, ga de hond uitlaten') of Bati ('uit tegen RKC wordt erg lastig voor AJax') vergelijkbare posts maken hoor ik je zelden.
En vwb Liverpool zeg ik volgens mij al tijden niet dat ze wel zullen verliezen, hoogstens dat iets lastig gaat worden. Dat laatste lijkt me niet meer dan logisch, geen enkele club wint alle duels makkelijk.
Daar ging het niet over, het ging er over dat je regelmatig wat nadrukkelijk je gelijk claimt. Iedereen heeft wel eens iets goed gezien en iedereen zit er wel eens faliekant naast. Jij ook.Maar goed, ik moet dus blijkbaar gewoon zeggen dat PSV vanavond wel even wint in Groningen. Is ook compleet logisch gezien de vorm van PSV en die van Groningen (dat thuis gewoon goed is en weinig goals tegen krijgt).
En wat Groningen-PSV betreft, dat wordt inderdaad pittig. PSV is een bokser die na zondag bijna knock out is als ik Bosz zo hoor. Zou mooi zijn als ik live een PSV nederlaag mee mag maken. Groningen mocht ook op zondag omdat ze woensdag nog tegen Feyenoord speelden, maar omdat Groningen op zaterdagavond beter speelt dan op zondagmiddag wilden ze vanavond spelen.
Aan de andere kant scoort Groningen moeilijk en scoort PSV bijna altijd, dus het zou mij ook niet verbazen mocht PSV winnen.