Eredivisie Ronde 23

Waar ligt het volgens Schmidt nu wehr aan?

  • Dat Vitesse donderdag wel vrij was

  • gevegt

  • Dat Ajax pas om 20.00 speelt

  • de VAR

  • Nijhuis

  • Het weer

  • zijn muts

  • Dat Ajax geen rode kaart kreeg

  • stc's negative vibes

  • van Ginkel niet fit

  • Götze en Croky Gapko afwezig

  • Malen die weer 5 kansen mist

  • de knjb

  • All of the above


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

De Groene Scout

Well-known member
Malen, Gotze, Max en Teze op de bank zetten en rust geven.
Rare gedachte, mocht het vandaag mis gaan dan denk ik dat Schmidt dat morgen nog 1x mag uitleggen en anders is het einde verhaal.
 

JMD

Well-known member
Malen, Gotze, Max en Teze op de bank zetten en rust geven.
Rare gedachte, mocht het vandaag mis gaan dan denk ik dat Schmidt dat morgen nog 1x mag uitleggen en anders is het einde verhaal.
Kijk, en zou je nou nog aanmerkelijk minder blessures hebben dan kan je nog wijzen daarop, maar we hebben juist significant meer blessures dan de laatste jaren... en dat ondanks al het ‘fit houden’ door wisselen
 

JMD

Well-known member
Rosario maar weer eens met een grote fout en dan mist broja voor een leeg doel...
 

Reinoud

Well-known member
Rosario maar weer eens met een grote fout en dan mist broja voor een leeg doel...

Eigenlijk had hij Broja er af moeten blijven. Voor de inkomende speler was het makkelijker. Leuke pot, maar voornamelijk door de fouten aan beide kanten
 

JMD

Well-known member
Als schmidt in de rust nu niet wisselt mag gerbrands hoogstpersoonlijk de kleedkamer in komen en hem ontslaan...
en Rosario vastketenen in de kleedkamer
 

JMD

Well-known member
Vertessen heeft dramatische aannames, maar wel snelheid in het spel... bevalt me wel. En ik denk dat aannames makkelijker te trainen is dan snelheid...

rust. 0-1. Waarmee psv zijn handen mag dichtknijpen
 

stc

Well-known member
Vertessen speelt gewoon slecht. De rest speelt ook gewoon slecht. Ik ga er nu vanuit dat PSV sowieso gaat verliezen, want ze doen werkelijk niets goed. Ik zou als Schmidt in de rust 2 wissels doen. Gotze en Malen erin. Rosario en Vertessen eruit.
 
Bovenaan