Ik kijk ook nooit naar de voor en nabeschouwingen op ESPN. Ik zet de wedstrijd van AZ het liefst zo dicht mogelijk voor de aftrap aan om die Van Gangelen maar niet te hoeven horen.ik krijg kromme tenen van JJ van Gangelen.
Ik kijk ook nooit naar de voor en nabeschouwingen op ESPN. Ik zet de wedstrijd van AZ het liefst zo dicht mogelijk voor de aftrap aan om die Van Gangelen maar niet te hoeven horen.ik krijg kromme tenen van JJ van Gangelen.
En dan heb je nog Milan van Dongen, de immer op het negatieve focussende Kermit Perez en de rest van die onzin uitkramers. Eigenlijk vind ik alleen Hansie Hansie en Helene Hendricks niet irritant.Ik kijk ook nooit naar de voor en nabeschouwingen op ESPN. Ik zet de wedstrijd van AZ het liefst zo dicht mogelijk voor de aftrap aan om die Van Gangelen maar niet te hoeven horen.
Die is ook okay, maar die zie ik rond Ajax wedstrijden zelden of nooit.Fresia ?
Dat boeit niemand. Hoe was het balbezit, vertel me dat eensSparta heeft 50% van de helften gewonnen.
Op den duur zijn foutenfestivals niet interessant.Zaten toch best vermakelijke wedstrijden tussen?