Bende gij in uw eentje op vakantie?
Een goeienavond vanuit de Grolsch Veste, 0-0 bij rust. Sparta probleemloos overeind en de beste kansen gehad. Sterker nog, Lauritsen had 0-1 moeten maken maar schoot tegen de paal. Ik heb Twente bij de overlevers, dus kleine kans dat ze winnen.
Groeten uit het uitvak
Een goeienavond vanuit de Grolsch Veste, 0-0 bij rust. Sparta probleemloos overeind en de beste kansen gehad. Sterker nog, Lauritsen had 0-1 moeten maken maar schoot tegen de paal. Ik heb Twente bij de overlevers, dus kleine kans dat ze winnen.
Aloude voetbalwet. Als je 'm zelf niet maakt doet de tegenstander het wel.Misschien niet terecht maar wel de 1-0 voor Twente; pingel Steijn
Dikverdiende gelijkmaker. Sparta had met wat meer scherpte voor de goal gewonnen.1-1 in Enschede. Eindelijk raak
Graag gedaan Sparta. Hoopte al een beetje op puntverlies voor Twente, mijn steentje bijgedragen.Ik heb Twente bij de overlevers, dus kleine kans dat ze winnen.
NEC was totaal onmachtig en creëerde eigenlijk geen enkele kans. Verdiende overwinning van AZ.Az doet het minimalistisch voorlopig, vorige week 0-1 winst, nu ook 1-0 voor vlak voor tijd.
Was een mooi avondjeDikverdiende gelijkmaker. Sparta had met wat meer scherpte voor de goal gewonnen.
Maar ook wel weer geluk dat Steijn in de laatste seconde niet 2-1 maakt.
Verder een leuke avond gehad, mooi stadion, (vooral na rust) een leuke wedstrijd. Beetje dramatiek met een late 1-1. Best genoeg.