Eredivisie ronde 2

Ik zit op een voetbalforum en praat over

  • Olympische Spelen

  • Oekraïne vs Rusland

  • Politiek

  • Songfestival

  • VOETBAL


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

erka

Well-known member
Makkelijke overwinning vanavond. Had ruimer kunnen zijn, maar dit is al mooi zat.
Zo doorgaan (y)
 

erka

Well-known member
Groningen gaat niet tegen degradatie spelen dit seizoen. Die eindigen minimaal rond plek 10 en spelen zich makkelijk veilig.
En dat is niet omdat ze nu van NAC en RKC gewonnen hebben maar omdat er een hecht team staat en een prima ploeg.

Nou, 10e minimaal gaat me wel wat ver en er kan nog van alles gebeuren (verkocht) worden dit seizoen maar qua intensiteit en vechtlust zit het wel goed. Zetten lijn van 2e helft vorig seizoen voort zo.
 

stc

Well-known member
Opstelling PSV: Benítez; Ledezma, Flamingo, Boscagli, Oppegard; Schouten, Veerman, Tillman; Bakayoko, De Jong, Lang

De heer Teze zit op de bank en gaat morgen waarschijnlijk naar Monaco.

Wissels PSV: Drommel, Schiks, Teze, Dams, Til, Babadi, Land, Pepi, Driouech, Lozano
 

Jef400

Well-known member
Groningen gaat niet tegen degradatie spelen dit seizoen. Die eindigen minimaal rond plek 10 en spelen zich makkelijk veilig.
En dat is niet omdat ze nu van NAC en RKC gewonnen hebben maar omdat er een hecht team staat en een prima ploeg.
Ik heb ze in mijn voorspelling op plek 7 gezet. Iedereen keek mij raar aan. Na deze twee wedstrijden zie ik al enige bevestiging van mijn eigen gelijk.
 

erka

Well-known member
Opstelling PSV: Benítez; Ledezma, Flamingo, Boscagli, Oppegard; Schouten, Veerman, Tillman; Bakayoko, De Jong, Lang

De heer Teze zit op de bank en gaat morgen waarschijnlijk naar Monaco.

Wissels PSV: Drommel, Schiks, Teze, Dams, Til, Babadi, Land, Pepi, Driouech, Lozano

Wat een flutelftal! En kijk die bank dan. Zelfs het tweede van Cambuur is beter. Rijp voor degradatie.
 

Batigoal

Well-known member
Groningen zit wel goed in elkaar en hoort qua potentie ook gewoon bovenin rechterrijtje of zelfs linkerrijtje. Misschien nog niet dit seizoen, maar echt in de problemen zie ik ze niet komen. Ik zou het mooi vinden als jonge spelers als Van Bergen, Blokzijl, Schreuders en Valente verder gaan groeien. Dat een club zulke jonge spelers voortbrengt is echt een verrijking voor de Eredivisie.
 

stc

Well-known member
Wat een flutelftal! En kijk die bank dan. Zelfs het tweede van Cambuur is beter. Rijp voor degradatie.
Uiteraard. Heracles Almelo is daarom ook de favoriet vanmiddag daar op natuurgras tegen de heren uit Eindhoven.
 

Maasveld

Well-known member
Groningen zit wel goed in elkaar en hoort qua potentie ook gewoon bovenin rechterrijtje of zelfs linkerrijtje. Misschien nog niet dit seizoen, maar echt in de problemen zie ik ze niet komen. Ik zou het mooi vinden als jonge spelers als Van Bergen, Blokzijl, Schreuders en Valente verder gaan groeien. Dat een club zulke jonge spelers voortbrengt is echt een verrijking voor de Eredivisie.
Die degradatie is voor Groningen wat dat betreft een zegen geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

stc

Well-known member
De tweede helft kan maar beter schriftelijk worden afgedaan. PSV gaat hier gewoon met ruime cijfers verliezen.
 
Bovenaan