Eredivisie ronde 2

Ik zit op een voetbalforum en praat over

  • Olympische Spelen

  • Oekraïne vs Rusland

  • Politiek

  • Songfestival

  • VOETBAL


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Abubakari

Well-known member
66c0e1327d892-IMG_6357.jpeg

Een goeienavond vanuit de Grolsch Veste, 0-0 bij rust. Sparta probleemloos overeind en de beste kansen gehad. Sterker nog, Lauritsen had 0-1 moeten maken maar schoot tegen de paal. Ik heb Twente bij de overlevers, dus kleine kans dat ze winnen.
 

zwammy

Well-known member
66c0e1327d892-IMG_6357.jpeg

Een goeienavond vanuit de Grolsch Veste, 0-0 bij rust. Sparta probleemloos overeind en de beste kansen gehad. Sterker nog, Lauritsen had 0-1 moeten maken maar schoot tegen de paal. Ik heb Twente bij de overlevers, dus kleine kans dat ze winnen.
Bende gij in uw eentje op vakantie?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Prachtige 2e helft gezien vandaag.

- topsfeer in een uitverkocht huis
- hoog druk
- heel veel kansen
- Trenskow die zijn naam vestigt
- gedurfde wissels.
 

Abubakari

Well-known member
1-1 in Enschede. Eindelijk raak
Dikverdiende gelijkmaker. Sparta had met wat meer scherpte voor de goal gewonnen.
Maar ook wel weer geluk dat Steijn in de laatste seconde niet 2-1 maakt.

Verder een leuke avond gehad, mooi stadion, (vooral na rust) een leuke wedstrijd. Beetje dramatiek met een late 1-1. Best genoeg.
 

JMD

Well-known member
Az doet het minimalistisch voorlopig, vorige week 0-1 winst, nu ook 1-0 voor vlak voor tijd.
 

Jef400

Well-known member
Dikverdiende gelijkmaker. Sparta had met wat meer scherpte voor de goal gewonnen.
Maar ook wel weer geluk dat Steijn in de laatste seconde niet 2-1 maakt.

Verder een leuke avond gehad, mooi stadion, (vooral na rust) een leuke wedstrijd. Beetje dramatiek met een late 1-1. Best genoeg.
Was een mooi avondje
 
Bovenaan