RickPSV
Active member
Klopt, als er maar gewonnen wordt.
Nouja daar ben ik het niet helemaal mee eens... ik vind dat er niet alleen maar gewonnen moet worden, maar ook gevoetbald... goed gevoetbald weliswaar.
Laatst bewerkt:
Klopt, als er maar gewonnen wordt.
Als het Ajax was geweest met 2 man meer dan had ie niks gezegd. Misselijke vent is het....Haha Leo (de commentator) vind het allemaal niet meer zo leuk wat Bax doet. Die word er ook gek van.
Als het Ajax was geweest met 2 man meer dan had ie niks gezegd. Misselijke vent is het....
1-3 en afgelopen. De meest gehate club van allemaal staat op 4 punten :duim:
Dat wordt leuk morgen... Ik ben benieuwd, ga er naar toe...![]()
Deze overtreding van Absalem is nog een ergere overtreding dan de vorige 2 bij elkaar. Hier zou ik het niet gek vinden als er rood was gegeven.
Zo'n licht overtredinkje op het middenveld is wat mij betreft gewoon geel. Als ik dat vergelijk met die kamikaze actie gister bij Roda JC, daar werd geel voor gegeven.
Maar goed, vooral jammer voor de wedstrijd, dit.
Nou, smerig is natuurlijk dikke onzin. Smerig is als je iemand een rotschop verkoopt, dit was een tikje van niks.
Ik heb het terug gezien, ik had geel gegeven, maar volgens de letter van de wet kun je rood geven wegens natrappen, dus vooral dom van Lundqvist. En dat geldt ook voor Te Wierik.
Ook dom is het balverlies wat er telkens aan vooraf gaat, Lundqvist en Matusiwa ook bij de aanleiding tot de eerste penalty, zag er niet best uit.
Al met al in elk geval geen saaie avond gehad. Maar hopelijk vanmiddag in Fryslan wat minder VAR momenten. Meer dan een kwartier blessuretijd in totaal, met name door het VAR oponthoud.