Eredivisie ronde 2

MWLC

Well-known member
Speciaal voor Pascallovic

Vermoedelijke opstelling Feyenoord
Vermeer; Karsdorp, Botteghin, Johnston, Haps; Fer, Kokcu, Tapia; Sinisterra, Berghuis, Larsson.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hahaha, wat een sukkel die vent net. Sta je mooi voor lul als je morgen op kantoor komt.

RickPSV

Active member
Dat gaat nog fout vandaag bij Groningen. Groningen supporters die bij de Twente spelers die dichtbij de 16 komen super veel plastieke bekertjes gooien.
Heeft de Politie alvast extra krachten ingeroepen?

RickPSV

Active member
Zelfs Leo Oldenburger vindt dat deze heer Bax niet echt bepaald zijn slimste en beste match fluit.

SanMark.

Well-known member
Die eerste vind ik een lachertje, was die tweede wel terecht?

Het is hier ondertussen gezellig op de tribune, Bax maakt hier geen vrienden om het zwak uit te drukken.

De eerste is gewoon zeer dom, het is gewoon natrappen/pootje haken . Ik weet niet of voor pootje haken rood staat ?

Abubakari

Well-known member
Zo'n licht overtredinkje op het middenveld is wat mij betreft gewoon geel. Als ik dat vergelijk met die kamikaze actie gister bij Roda JC, daar werd geel voor gegeven.
Maar goed, vooral jammer voor de wedstrijd, dit.

RickPSV

Active member
Deze overtreding van Absalem is nog een ergere overtreding dan de vorige 2 bij elkaar. Hier zou ik het niet gek vinden als er rood was gegeven.

RickPSV

Active member
Haha Leo (de commentator) vind het allemaal niet meer zo leuk wat Bax doet. Die word er ook gek van.

Bovenaan