Volgens wie dan allemaal?
Feyenoord voetbalt ook gewoon heel goed. Goede combinaties, mooi via de vleugels.
Van Persie die steeds aanspeelbaar is.
Daarnaast brengen de aanvallers van Ajax nul komma nul. Volledig in de tas.
Precies, terwijl hij ook de 4-5 voorkwam en de verdediging er bij 3 van de 4 goals er ook gewoon heel slecht uit zag.Kom nou. Dat was toch de algemene opinie. Ging alleen maar over Lamprou.
Vandaag is Mazraoui gewoon dramatisch. Dat mag worden gezegd. Dat ie ook hele goede wedstrijden gespeeld heeft doet aan zijn prestatie van vanmiddag niks af. Die Magallan zie ik vooral zwemmen vandaag. Een beest wordt geroepen. Voorlopig schakelt hij in elk geval niemand uit. Oogt het vooral houterig en lijkt hij in niks op een typische Ajax-verdediger. Schrijf hem nog niet af. Maar ik zie er niet veel in.Ze begonnen anders sterk. Eerste kwartier is Onana niet in beeld geweest. Maar na de 1-1 was het geloof bij Feyenoord terug en Ajax op slag de kluts kwijt. Feyenoord is ook feller en Tadic en Ziyech hebben hun dag ook weer niet. Over de defensie hoeven we het niet te hebben, genoeg over gezegd niks aan toe te voegen. Al is het natuurlijk wel onzin om te zeggen dat Magallan een miskoop is of dat Mazraoui geen rechtsback kan spelen.
Nou ja, zal wel 4-4 worden. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik dan optimistisch ben, vrees een snelle 4-2 en een nederlaag.
Precies, terwijl hij ook de 4-5 voorkwam en de verdediging er bij 3 van de 4 goals er ook gewoon heel slecht uit zag.
Jep, maar Ajax scoort ook nog wel.Feyenoord gaat ook sowieso nog wel een keer scoren op de counter.
Nummer 3 mocht ie toch echt hebben hoor en had er nog eentje uit kunnen houden, al was dat geen fout.Ik vond dat sowieso wel vreemd. Die tegendoelpunten kon Lamprou geloof ik vrij weinig aan doen. Vooral Daley Blind faalde opzichtig vorige week.
Vandaag is Mazraoui gewoon dramatisch. Dat mag worden gezegd. Dat ie ook hele goede wedstrijden gespeeld heeft doet aan zijn prestatie van vanmiddag niks af. Die Magallan zie ik vooral zwemmen vandaag. Een beest wordt geroepen. Voorlopig schakelt hij in elk geval niemand uit. Oogt het vooral houterig en lijkt hij in niks op een typische Ajax-verdediger. Schrijf hem nog niet af. Maar ik zie er niet veel in.
Wie noemen hem dan allemaal ongeschikt als rechtsback?Waar zeg ik dat Mazraoui goed speelt? Ik zeg dat het onzin is om hem op basis van vandaag ongeschikt te noemen als rb.
En Magallan komt gewoon in een chaos defensie terecht. Maar dan nog is het natuurlijk bullshit om hem na twee wedstrijden al af te schrijven.