Eredivisie ronde 19 met oa de klassieker

Eredivisie ronde 19 met oa de klassieker

• Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

Abubakari

Well-known member
Ik zie in Sinkgraven nu niet echt de man die voor de ommekeer zorgt. Sowieso zou ik twee andere spelers gewisseld hebben.

erka

Well-known member
Nergens om, maar nu pas ingrijpen van Ajax terwijl het al heel lang misgaat. Ten Hag heeeeeeel erg zwak vandaag.

PES5

Administrator
Forumleiding
Volgens wie dan allemaal?

Kom nou. Dat was toch de algemene opinie. Ging alleen maar over Lamprou.

Ajax lijkt na de winter helemaal niet meer te verdedigen als team. Backs spelen als vleugels en middenvelders lopen niet met hun man mee.

JMD

Well-known member
Feyenoord voetbalt ook gewoon heel goed. Goede combinaties, mooi via de vleugels.

Van Persie die steeds aanspeelbaar is.

Daarnaast brengen de aanvallers van Ajax nul komma nul. Volledig in de tas.

Klopt. En verder is Feyenoord vandaag ook op een goede manier agressief, waar ze in de ArenA dat totaal op een verkeerde manier waren.

Mario

Well-known member
In 2 weken 8 doelpunten tegen ... maar dit gaat wel de goede kant op, daar zag het vorige week na die 2-2 in Emmen niet naar uit :duim:

Pascallovic

Well-known member
Ze begonnen anders sterk. Eerste kwartier is Onana niet in beeld geweest. Maar na de 1-1 was het geloof bij Feyenoord terug en Ajax op slag de kluts kwijt. Feyenoord is ook feller en Tadic en Ziyech hebben hun dag ook weer niet. Over de defensie hoeven we het niet te hebben, genoeg over gezegd niks aan toe te voegen. Al is het natuurlijk wel onzin om te zeggen dat Magallan een miskoop is of dat Mazraoui geen rechtsback kan spelen.

Nou ja, zal wel 4-4 worden. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik dan optimistisch ben, vrees een snelle 4-2 en een nederlaag.
Vandaag is Mazraoui gewoon dramatisch. Dat mag worden gezegd. Dat ie ook hele goede wedstrijden gespeeld heeft doet aan zijn prestatie van vanmiddag niks af. Die Magallan zie ik vooral zwemmen vandaag. Een beest wordt geroepen. Voorlopig schakelt hij in elk geval niemand uit. Oogt het vooral houterig en lijkt hij in niks op een typische Ajax-verdediger. Schrijf hem nog niet af. Maar ik zie er niet veel in.

JMD

Well-known member
Bijna de 5-2 uit de counter, en ook bijna de 4-3.

Als Feyenoord nog 1x scoort is het voor het eerst sinds 1964-1965 (9-4 toen) dat Feyenoord er minimaal 5 maakt tegen Ajax

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat is Tadic ook slecht.

Dat was toch de man die de boel op sleeptouw moet nemen?

Vervalt in zeiken op de scheids en verstoppertje spelen.

Ziyech is de enige die zich laat gelden.

Maasveld

Well-known member
Ik vond dat sowieso wel vreemd. Die tegendoelpunten kon Lamprou geloof ik vrij weinig aan doen. Vooral Daley Blind faalde opzichtig vorige week.

Pascallovic

Well-known member
Laat v/d Beek eens naar zijn eigen spel kijken met zijn 19 balcontacten vorige week en vandaag was ie toch ook vooral onzichtbaar. Dit wordt nog wel 5-2 of 6-2, als je zo blijft spelen achterin.

Ik vond dat sowieso wel vreemd. Die tegendoelpunten kon Lamprou geloof ik vrij weinig aan doen. Vooral Daley Blind faalde opzichtig vorige week.
Nummer 3 mocht ie toch echt hebben hoor en had er nog eentje uit kunnen houden, al was dat geen fout.

Batigoal

Well-known member
Gewoon knap geprepareerd van Van Bronckhorst. Ajax heeft op het eerste kwartier na niks in te brengen.

Abubakari

Well-known member
Vandaag is Mazraoui gewoon dramatisch. Dat mag worden gezegd. Dat ie ook hele goede wedstrijden gespeeld heeft doet aan zijn prestatie van vanmiddag niks af. Die Magallan zie ik vooral zwemmen vandaag. Een beest wordt geroepen. Voorlopig schakelt hij in elk geval niemand uit. Oogt het vooral houterig en lijkt hij in niks op een typische Ajax-verdediger. Schrijf hem nog niet af. Maar ik zie er niet veel in.

Waar zeg ik dat Mazraoui goed speelt? Ik zeg dat het onzin is om hem op basis van vandaag ongeschikt te noemen als rb.

En Magallan komt gewoon in een chaos defensie terecht. Maar dan nog is het natuurlijk bullshit om hem na twee wedstrijden al af te schrijven.

Pascallovic

Well-known member
Waar zeg ik dat Mazraoui goed speelt? Ik zeg dat het onzin is om hem op basis van vandaag ongeschikt te noemen als rb.

En Magallan komt gewoon in een chaos defensie terecht. Maar dan nog is het natuurlijk bullshit om hem na twee wedstrijden al af te schrijven.
Wie noemen hem dan allemaal ongeschikt als rechtsback?

Ik zeg letterlijk dat ik hem niet afschijf.

Bovenaan