Eredivisie ronde 19 met oa de klassieker

Eredivisie ronde 19 met oa de klassieker

• Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

Abubakari

Well-known member
Ze begonnen anders sterk. Eerste kwartier is Onana niet in beeld geweest. Maar na de 1-1 was het geloof bij Feyenoord terug en Ajax op slag de kluts kwijt. Feyenoord is ook feller en Tadic en Ziyech hebben hun dag ook weer niet. Over de defensie hoeven we het niet te hebben, genoeg over gezegd niks aan toe te voegen. Al is het natuurlijk wel onzin om te zeggen dat Magallan een miskoop is of dat Mazraoui geen rechtsback kan spelen.

Nou ja, zal wel 4-4 worden. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik dan optimistisch ben, vrees een snelle 4-2 en een nederlaag.

PES5

Administrator
Forumleiding
Na het eerste kwartier dacht ik echt aan 0-4. Ajax volle bak druk en zelfs backs doordekken op backs. En dan ineens de 1-1 en Feyenoord nam het over. Veel feller in de duels en ook gewoon heel knap de aanvallen opgezet. Vilhena vond ik echt uitblinker.

Zwakke schakels waren Tadic, Dolberg en Mazraoui.

Die laatste vond ik ook zeer gek reageren op boze ploeggenoten.

Ik zit in ieder geval te genieten van het tempo, de strijd, de mooie goals en de ambiance. Nog maar zo'n helft!

PES5

Administrator
Forumleiding
Wel mooi dat het allemaal aan Lamprou lag volgens velen en er nu weer drie in het netje liggen.

JMD

Well-known member
Tuurlijk waarom zou je ook verdedigen.

Echt ongelooflijk. Zo vrij als een vogel. En laten we nou niet doen alsof Berghuis nooit zo'n bal geeft...

Het verschil van Feyenoord thuis tegen PSV en Ajax en overige ploegen is soms echt genant. Als Feyenoord dit elke week zou hebben kunnen opbrengen hadden ze gewoon mee kunnen doen om de titel.

Batigoal

Well-known member
Als je na vorige week gelijk een nieuwe keeper koopt, haal na vandaag dan ook gelijk maar 2 of 3 nieuwe verdedigers.

PES5

Administrator
Forumleiding
Feyenoord voetbalt ook gewoon heel goed. Goede combinaties, mooi via de vleugels.

Van Persie die steeds aanspeelbaar is.

Daarnaast brengen de aanvallers van Ajax nul komma nul. Volledig in de tas.

Bovenaan