Eredivisie ronde 19 met oa de klassieker

Eredivisie ronde 19 met oa de klassieker

• Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

erka

Well-known member
En weer begint het rechtsachter bij Ajax. Ten Hag zou er goed aan doen te wisselen aan die kant.

JMD

Well-known member
Hahahaa......10-10 wordt het denk ik.

Dat krijgen we helemaal een krankjorume 2e helft...

Ajax idd nu al 7 tegengoals in 1,5 duel na de winterstop, tegen 8 voor de winterstop in 17 duels. Opvallend. Is Tagliafico dan zo belangrijk? Vandaag kan de schuld niet naar Lamprou iig.

JMD

Well-known member
Het is pas de 3e keer sinds 1985-1986 dat Feyenoord 3 scoort in een Klassieker in de Kuip... En van alle keren dat Feyenoord minimaal 3x scoorde in een Klassieker verloor het nog nooit, wel 2x gelijk, maar dat was dan in Amsterdam (1969-1970 en 1982-1983)

Batigoal

Well-known member
Dat lijkt me sterk, want Feyenoord scoorde ooit 2x 9 maal tegen Ajax in een Klassieker in de Kuip.

Feyenoord had er nu al 5 moeten hebben.

Verloren wedstrijd als je zo door gaat. Dan verspeel je even in 7 dagen na de winterstop je titelkansen.

Pascallovic

Well-known member

Verloren wedstrijd als je zo door gaat. Dan verspeel je even in 7 dagen na de winterstop je titelkansen.
Terwijl je aan kop had kunnen staan vorige week. In plaats daarvan is de titel dan weg. Als je vorige week had gewonnen, had je je een minder resultaat hier kunnen veroorloven.

JMD

Well-known member

Ik zal wel weer reacties gaan krijgen, maar ook als het gat na vandaag 5 punten is is de titel nog niet verkeken. PSV had gister zo maar ook kunnen gelijkspelen, en we moeten nog naar Amsterdam.

Pascallovic

Well-known member
Ik zal wel weer reacties gaan krijgen, maar ook als het gat na vandaag 5 punten is is de titel nog niet verkeken. PSV had gister zo maar ook kunnen gelijkspelen, en we moeten nog naar Amsterdam.
Dit Ajax gaat geen 15 wedstrijden winnen. Als het moet staan ze er vaak niet. Dat was zo in Eindhoven, vorige week en nu in de Kuip.

JMD

Well-known member
Eerste keer 5 goals in 1e helft Klassieker sinds 1995-1996, de beruchte 'geef Feyenoord 2-0 voor' wedstrijd... Ajax won toen met 2-4.

Batigoal

Well-known member

Die nuances zal allemaal wel, maar dit Ajax is echt een stuk zwakker uit de winterstop gekomen. Het is wachten op meer puntverlies de komende weken.

Kom op Ajax!

JMD

Well-known member
Dit Ajax gaat geen 15 wedstrijden winnen.
Eens. Maar dit PSV ook niet. Opvallend hoe veel slechter zowel Ajax als PSV na de winterstop zijn.

Ben overigens wel benieuwd of Feyenoord dit tempo gaat volhouden na rust. Zakten tegen PSV ook ver weg.

JMD

Well-known member
Die nuances zal allemaal wel, maar dit Ajax is echt een stuk zwakker uit de winterstop gekomen.
Dat ben ik met je eens. 1 voordeel voor jullie, VVV en Heracles, Ajax' tegenstanders van de komende weken zijn ook nou niet echt in vorm.

Bovenaan