Hahahaa......10-10 wordt het denk ik.
Dat lijkt me sterk, want Feyenoord scoorde ooit 2x 9 maal tegen Ajax in een Klassieker in de Kuip.Je kunt hier gewoon een record aantal tegengoals gaan krijgen op deze manier.
Dat lijkt me sterk, want Feyenoord scoorde ooit 2x 9 maal tegen Ajax in een Klassieker in de Kuip.
Jezus christus dit doet gewoon pijn aan de ogen man.
Terwijl je aan kop had kunnen staan vorige week. In plaats daarvan is de titel dan weg. Als je vorige week had gewonnen, had je je een minder resultaat hier kunnen veroorloven.Feyenoord had er nu al 5 moeten hebben.
Verloren wedstrijd als je zo door gaat. Dan verspeel je even in 7 dagen na de winterstop je titelkansen.
Feyenoord had er nu al 5 moeten hebben.
Verloren wedstrijd als je zo door gaat. Dan verspeel je even in 7 dagen na de winterstop je titelkansen.
Dit Ajax gaat geen 15 wedstrijden winnen. Als het moet staan ze er vaak niet. Dat was zo in Eindhoven, vorige week en nu in de Kuip.Ik zal wel weer reacties gaan krijgen, maar ook als het gat na vandaag 5 punten is is de titel nog niet verkeken. PSV had gister zo maar ook kunnen gelijkspelen, en we moeten nog naar Amsterdam.
Ik zal wel weer reacties gaan krijgen, maar ook als het gat na vandaag 5 punten is is de titel nog niet verkeken. PSV had gister zo maar ook kunnen gelijkspelen, en we moeten nog naar Amsterdam.
Eens. Maar dit PSV ook niet. Opvallend hoe veel slechter zowel Ajax als PSV na de winterstop zijn.Dit Ajax gaat geen 15 wedstrijden winnen.
Dat ben ik met je eens. 1 voordeel voor jullie, VVV en Heracles, Ajax' tegenstanders van de komende weken zijn ook nou niet echt in vorm.Die nuances zal allemaal wel, maar dit Ajax is echt een stuk zwakker uit de winterstop gekomen.