Eredivisie ronde 19 met oa de klassieker

Eredivisie ronde 19 met oa de klassieker

• Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

Jamel

Administrator
Forumleiding
Daar gaat het niet om natuurlijk. Deze willekeur draait de competitie de nek om.

Ik ben het met je eens. Wij stonden jullie wedstrijd te kijken op de schermen bij de Kuip. Die handsbal van Vitesse was vele malen opzichtiger dan die van jullie tegen ons. Niemand begreep waarom het geen penalty was.

SanMark.

Well-known member
En dan kun je die wel niet buitenspel situatie van VVV er ook nog wel bij halen.

Je hebt nu geen camera's op lijn staan , dus de VAR kan dat nooit controleren.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ga straks voor het eerst in tijden maar eens naar Studio Sport kijken. En dan pak ik Rondo, VTBL en Studio Voetbal ook even mee. En morgen Veronica Inside en Natafelen. En misschien dat ik de komende dagen nog een paar keer de goals terugkijk op de website van FOX.

Prima programma?s vanavond.

Maasveld

Well-known member
Je moet wel heel na?ef zijn om te denken dat de willekeur zou verdwijnen met de introductie van de VAR. Het blijven multi-interpretabele beslissingen gemaakt door verschillende scheidsrechters.

Makanaky

Well-known member
Ik ga straks voor het eerst in tijden maar eens naar Studio Sport kijken. En dan pak ik Rondo, VTBL en Studio Voetbal ook even mee. En morgen Veronica Inside en Natafelen. En misschien dat ik de komende dagen nog een paar keer de goals terugkijk op de website van FOX.

Via de Radio 1-app kun je Langs de Lijn van 22 uur gisteravond ook nog terugluisteren. David Endt is altijjd de moeite waard...... ..

Mario

Well-known member

Wellicht een dvdtje maken?

Abubakari

Well-known member
Menno zegt zowaar een keer iets zinnigs.

Nou ja, dat elsimao extreem kort van memorie en eigenlijk gewoon dom is wisten we natuurlijk al.

Maar verder ook helemaal eens met Menno. Voor de winterstop het beste Ajax sinds 94-96 en twee wedstrijden later deugt er niks meer van en moet iedereen weer weg. Lachwekkend.

Zowel Ajaxals PSV komen niet heel soepel uit de winterstop, zou het er iets mee te maken kunnen hebben dat er iets van gemakzucht ontstaat als het een half jaar zo vaak zo makkelijk gaat? Komt nog bij dat AJAX in alle 3 wedstrijden na de winter goed begon, gister ook. En de eerste helft van donderdag was ook gewoon erg goed. Ik mag aannemen dat het besef dat het niet vanzelf gaat nu wel weer gedaald is. Harde prijs voor betaald, maar kop omhoog en weer terug naar het niveau van voor de winter en dat dan gewoon weer 90 minuten vasthouden. Kan het zomaar alsnog een prima seizoen worden.

Max

Administrator
Forumleiding
Seizoen is inderdaad zeker niet verloren. Je treft PSV nog in eigen huis. Daarnaast laat PSV zien dat ze ook niet gegarandeerd alles gaan winnen.

Bovenaan