Eredivisie ronde 19 met oa de klassieker

Eredivisie ronde 19 met oa de klassieker

• Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

Miramar

Well-known member
Mooie pot, al had ik na 14 minuten het gevoel van een afstraffing door Ajax. Het werd dus met mooie combinaties een memorabele zege.

Susa

New member
Mooie pot, al had ik na 14 minuten het gevoel van een afstraffing door Ajax. Het werd dus met mooie combinaties een memorabele zege.

Dat zeker, het duurde een straf kwartiertje alvorens het duo Botteghin/van Beek de juiste mudus gevonden had. Ze deden het best aardig:duim:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hoe vaak ga je deze pot nog bekijken?

Ik ga straks voor het eerst in tijden maar eens naar Studio Sport kijken. En dan pak ik Rondo, VTBL en Studio Voetbal ook even mee. En morgen Veronica Inside en Natafelen. En misschien dat ik de komende dagen nog een paar keer de goals terugkijk op de website van FOX.

gevegt

Well-known member
Ik ga straks voor het eerst in tijden maar eens naar Studio Sport kijken. En dan pak ik Rondo, VTBL en Studio Voetbal ook even mee. En morgen Veronica Inside en Natafelen. En misschien dat ik de komende dagen nog een paar keer de goals terugkijk op de website van FOX.
:duim:

Maasveld

Well-known member
Successupporter.

gevegt

Well-known member
Volgens Ronald de Boer liepen er allemaal 'BVtjes' bij Ajax.
Hoe zal Ten Hag dit gaan managen?

PES5

Administrator
Forumleiding
Wij hebben al niet zo'n beste ploeg, maar hoe speelden wij vandaag? Kan iemand mij uitleggen wat de bedoeling was van JOR? FlorANUS? I rest my case. Rienstra mag 90 minuten lang verstoppertje spelen, voorin lopen ze elkaar voor de voeten. Een keeper die niet oplet. Druk op de bal is er niet en als we de bal eindelijk hebben, leveren we 'm blind weer in. Nul schoten op doel. Het trieste dieptepunt is nu toch wel eens bereikt? Met de komende lastige duels voor de boeg, sta je straks bij de laatste drie. Chapeau Heerenveen. Jaag de mensen het stadion maar uit met je kutbeleid!

Bovenaan