Nou. Het boeit mij verder niks wie er wint, maar voor DeMaster vind ik dit wel een fijne uitslag.Ik zit vooral met smart te wachten op de mening van DeMaster over feyenooit.
Gewoon iets zeggen over Jill Roord of de make-up van Lieke van Lexmond en hij is er als de Eef de Kippen bij.Ik zit vooral met smart te wachten op de mening van DeMaster over feyenooit.
Lieke heeft trouwens ook grote handen.Gewoon iets zeggen over Jill Roord of de make-up van Lieke van Lexmond en hij is er als de Eef de Kippen bij.
Mooie pot, al had ik na 14 minuten het gevoel van een afstraffing door Ajax. Het werd dus met mooie combinaties een memorabele zege.
Hoe vaak ga je deze pot nog bekijken?
:duim:Ik ga straks voor het eerst in tijden maar eens naar Studio Sport kijken. En dan pak ik Rondo, VTBL en Studio Voetbal ook even mee. En morgen Veronica Inside en Natafelen. En misschien dat ik de komende dagen nog een paar keer de goals terugkijk op de website van FOX.
Successupporter.Ik ga straks voor het eerst in tijden maar eens naar Studio Sport kijken. En dan pak ik Rondo, VTBL en Studio Voetbal ook even mee. En morgen Veronica Inside en Natafelen. En misschien dat ik de komende dagen nog een paar keer de goals terugkijk op de website van FOX.
Successupporter.
Successupporter.
Een holding oprichten.Volgens Ronald de Boer liepen er allemaal 'BVtjes' bij Ajax.
Hoe zal Ten Hag dit gaan managen?
Een holding oprichten.
De Jong is al een echte Barcelonees met zijn gejank.