Eredivisie ronde 19 met oa de klassieker

Eredivisie ronde 19 met oa de klassieker

• Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

SanMark.

Well-known member
Volgend jaar lekker weer naar een andere tijdzone toe. Om je voor te bereiden op de tweede helft van het seizoen.

En nu beginnen over die nuance over Lamprou, was daar lekker tijdens de vorige wedstrijd of na die wedstrijd over begonnen.

stc

Well-known member
Mooi. Feyenoord heeft gewonnen. Had ik niet verwacht. 3 punten en 5 doelpunten uitgelopen.

JMD

Well-known member
Volgend jaar lekker weer naar een andere tijdzone toe. Om je voor te bereiden op de tweede helft van het seizoen.
Zou het daar echt aan liggen? PSV bleef in zo ongeveer dezelfde tijdzone en is ook flink minder dan voor de winterstop. Vorig seizoen deed PSV mee aan dat Floridatoernooi en bleef het na de winterstop de eerste 5 duels zonder puntverlies.

stc

Well-known member
Zou het daar echt aan liggen? PSV bleef in zo ongeveer dezelfde tijdzone en is ook flink minder dan voor de winterstop. Vorig seizoen deed PSV mee aan dat Floridatoernooi en bleef het na de winterstop de eerste 5 duels zonder puntverlies.

Ik denk niet dat het aan het trainingskamp (PSV) heeft gelegen. Tegenstanders stellen zich misschien anders op dan voor de winterstop. Misschien denken de spelers van PSV er ook te gemakkelijk over.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Niet te geloven!!!

Dank voor alle felicitaties, heren Ajacieden. Zeer sportief!

Max

Administrator
Forumleiding
Wat een heerlijke overwinning. Eventjes van genieten. Verder hebben we er natuurlijk weinig aan. Toch zal ik vanavond maar eens een mooi biertje opentrekken.

gevegt

Well-known member
Verdonk speelde een heel goede tweede helft. Vooral door hem ging het bij Ajax helemaal fout aan de rechterkant.

leo1949

Well-known member
0 - 2 wat een mooie corner van AZ die zie je niet zo vaak op deze manier.
Corner word genomen en iemand raakt hem aan en gaat het doel in.

Bovenaan