Eredivisie Ronde 17

HUP

  • Ajax

    Stemmen: 4 30,8%
  • SPARTA

    Stemmen: 3 23,1%
  • Emmmen

    Stemmen: 1 7,7%
  • Giakoumakis

    Stemmen: 2 15,4%
  • VAR

    Stemmen: 3 23,1%

  • Totaal aantal stemmers
    13

De Groene Scout

Well-known member
Zeg JMD weinig van dit potje meegekregen, maar waarom beginnen Dumfries, Malen en Zahavi eigenlijk op de bank.
Heeft dat met rust geven te maken in de drukke periode?
 

stc

Well-known member
Dat je Van Ginkel met dit weer thuis laat snap ik, ook icm de ondergrond en het feit dat hij net na bijna 1000 dagen weer gespeeld heeft.
Maar de rest, kom op zeg. Hoe wil je onderschatting aanpraten? En als je dan toch wilt 'onderschatten' doe dat dan dinsdag voor de beker tegen Volendam. Gelijkspelen bij Ajax kan, een verlies tegen AZ liever niet, maar oke... Maar dan moet je daarna de 3 duels tot Feyenoord gewoon winnen dus met je beste 11 spelen... Als je hier vanavond punten verliest en je in 1 week weggevallen van 'misschien meedoen voor de titel' naar 'alle zeilen bij om plek 2/3 te halen'...

Schmidt heeft daar zijn eigen theorie voor. Echter, ik denk dat een deel van de blessures mede door het trainen komt. We zullen het zo wel weer gaan horen waarom Dumfries, Zahavi en Malen op de bank begonnen. Ik denk persoonlijk vanwege rust en het drukke programma in januari.

Gelukkig heeft PSV de eerste degradatiewedstrijd van de 2de seizoenshelft gewonnen. Komende 2 wedstrijden spelen we ook tegen directe concurrenten....
 

JMD

Well-known member
Zeg JMD weinig van dit potje meegekregen, maar waarom beginnen Dumfries, Malen en Zahavi eigenlijk op de bank.
Heeft dat met rust geven te maken in de drukke periode?
Jep. Althans volgens Schmidt. Maar het lijkt mij als je team niet loopt dat je de beste elf laat spelen en ze kans geeft om ingespeeld te raken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En als ik al die kenners moest geloven na PSV - AZ dan was AZ een serieuze titelkandidaat. Nou, ik zie het.
 

Bonehead

Well-known member
Daar was ik al bang voor na de overwinning.
Plop!

Nou dat kan niet aan het getoonde spel liggen want ook daar is dit seizoen geen reden tot euforie. De voorspelling tot weer een grijs seizoen lijkt helaas uit te komen. De hoogtepunten van deze avond moeten vooral gezocht worden als de gang naar de koelkast kan worden ingezet.

Plop 🍻
 

gevegt

Well-known member
Nou dat kan niet aan het getoonde spel liggen want ook daar is dit seizoen geen reden tot euforie. De voorspelling tot weer een grijs seizoen lijkt helaas uit te komen. De hoogtepunten van deze avond moeten vooral gezocht worden als de gang naar de koelkast kan worden ingezet.

Plop 🍻
Met PEC is het niet anders.
Daar drink ik op!
Plop! 🍺
 

PES5

Administrator
Forumleiding
En als ik al die kenners moest geloven na PSV - AZ dan was AZ een serieuze titelkandidaat. Nou, ik zie het.

Als Van Ginkel snel fit raakt, dan wordt PSV met twee vingers in de neus en één arm op de rug kampioen.

Zo niet, dan maken Ajax en Feyenoord een kansje.
 
Bovenaan