Eredivisie Ronde 17

HUP

  • Ajax

    Stemmen: 4 30,8%
  • SPARTA

    Stemmen: 3 23,1%
  • Emmmen

    Stemmen: 1 7,7%
  • Giakoumakis

    Stemmen: 2 15,4%
  • VAR

    Stemmen: 3 23,1%

  • Totaal aantal stemmers
    13

Abubakari

Well-known member
Zaterdag 16 januari:
16:30 FC Emmen - Vitesse
18.45 Sparta Rotterdam - PSV
20.00 FC Utrecht - Heracles Almelo
20:00 PEC Zwolle - Fortuna Sittard
21:00 AZ - ADO Den Haag


Zondag 17 januari:
12:15 RKC Waalwijk - Willem II
14:30 FC Groningen - FC Twente
14.30 VVV - SC Heerenveen
16:45 Ajax - Feyenoord


Ronde 17 met een klassieker zoals het hoort, de nummer 1 tegen de nummer 2. Met een Brabo derby in Waalwijk, Rood Wit vs Rood Wit op het kasteel, waarschijnlijk weer een kansloze nederlaag voor FC Emmen en ADO, het beladen duel Grunn-Twente, Heerenveen na 9 duels zonder zege naar Giakoumakis VV, het tegenvallende Utrecht tegen Heracles en PEC Zwolle mag proberen Fortuna van punten af te houden.

Ik zeg HUP AJAX!
Kan een goeie ronde voor Ajax worden, maar aangezien het bij Ajax ondanks dat dat niet echt nodig is nogal moeizaam gaat reken ik me nog maar niet rijk.
 
Laatst bewerkt:

delmaestro

Well-known member
Weer de opener van de speelronde. Hopelijk weer zelf eerst een goed resultaat boeken en weer lekker achterover leunend de rest zien ploeteren...
 

Forza AZ

Well-known member
Zaterdag 16 januari:
16:30 FC Emmen - Vitesse
18:45 FC Utrecht - Heracles Almelo
20:00 AZ - ADO Den Haag
21:00 PEC Zwolle - Fortuna Sittard


Zondag 17 januari:
12:15 RKC Waalwijk - Willem II
14:30 FC Groningen - FC Twente
14:30 Sparta Rotterdam - PSV
16:45 Ajax - Feyenoord
16:45 VVV - SC Heerenveen

Slechts 4 van de 9 worden op deze tijdstippen gespeeld. Sparta-PSV is zaterdag 1845, Utrecht-Heracles om 2000, AZ-ADO om 2100, PEC-Fortuna Sittard om 2000, VVV-Heerenveen om 1430.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb ze gekopieerd van Frieslands toto topic.
Maar aangezien ik de minste niet ben even voor je aangepast.
 

JMD

Well-known member
Het is te hopen dat PSV wint anders zakken we wel erg snel weg... Sparta is verdomd wisselvallig, maar dat moeten we normaal wel winnen... Voordeel is dan dat we door een zege weer een plek klimmen, want Feyenoord verliest bij Ajax.
 

stc

Well-known member
Het is te hopen dat PSV wint anders zakken we wel erg snel weg... Sparta is verdomd wisselvallig, maar dat moeten we normaal wel winnen... Voordeel is dan dat we door een zege weer een plek klimmen, want Feyenoord verliest bij Ajax.

Alles ligt eraan of en hoelang van Ginkel mee gaat spelen. Zonder van Ginkel, gaat het heel moeilijk worden voor de heren uit Eindhoven. Overwinning zou mooi zijn, maar ik ben daar niet zo zeker van.
 

Maasveld

Well-known member
Alles ligt eraan of en hoelang van Ginkel mee gaat spelen. Zonder van Ginkel, gaat het heel moeilijk worden voor de heren uit Eindhoven. Overwinning zou mooi zijn, maar ik ben daar niet zo zeker van.
Haha alsof Van Ginkel zoveel toe gaat voegen mocht ie meedoen.
 

Abubakari

Well-known member
Nee hoor. Alles ligt aan Van Ginkel! Van Ginkel fit? Dan PSV kampioen!
Gebrek aan wedstrijdritme omdat hij zijn laatste wedstrijd op 6 mei 2003 speelde? Van Ginkel niet. Als van Ginkel fit blijft is hij van het niveau Jeroen Lumu.
 

Batigoal

Well-known member
Gebrek aan wedstrijdritme omdat hij zijn laatste wedstrijd op 6 mei 2003 speelde? Van Ginkel niet. Als van Ginkel fit blijft is hij van het niveau Jeroen Lumu.

Dat laatste lijkt me wat overdreven, maar categorie Messi zou moeten lukken voor Van Ginkel.
 

De Groene Scout

Well-known member
Emmen stond na 10 minuten al weer met 0-2 achter. Echt compleet kansloos hoe die voor de dag komen. Ik denk de laatste dag voor trainer Dick Lukkien.
 
Bovenaan