Abubakari
Well-known member
Zaterdag 16 januari:
16:30 FC Emmen - Vitesse
18.45 Sparta Rotterdam - PSV
20.00 FC Utrecht - Heracles Almelo
20:00 PEC Zwolle - Fortuna Sittard
21:00 AZ - ADO Den Haag
Zondag 17 januari:
12:15 RKC Waalwijk - Willem II
14:30 FC Groningen - FC Twente
14.30 VVV - SC Heerenveen
16:45 Ajax - Feyenoord
Ronde 17 met een klassieker zoals het hoort, de nummer 1 tegen de nummer 2. Met een Brabo derby in Waalwijk, Rood Wit vs Rood Wit op het kasteel, waarschijnlijk weer een kansloze nederlaag voor FC Emmen en ADO, het beladen duel Grunn-Twente, Heerenveen na 9 duels zonder zege naar Giakoumakis VV, het tegenvallende Utrecht tegen Heracles en PEC Zwolle mag proberen Fortuna van punten af te houden.
Ik zeg HUP AJAX!
Kan een goeie ronde voor Ajax worden, maar aangezien het bij Ajax ondanks dat dat niet echt nodig is nogal moeizaam gaat reken ik me nog maar niet rijk.
16:30 FC Emmen - Vitesse
18.45 Sparta Rotterdam - PSV
20.00 FC Utrecht - Heracles Almelo
20:00 PEC Zwolle - Fortuna Sittard
21:00 AZ - ADO Den Haag
Zondag 17 januari:
12:15 RKC Waalwijk - Willem II
14:30 FC Groningen - FC Twente
14.30 VVV - SC Heerenveen
16:45 Ajax - Feyenoord
Ronde 17 met een klassieker zoals het hoort, de nummer 1 tegen de nummer 2. Met een Brabo derby in Waalwijk, Rood Wit vs Rood Wit op het kasteel, waarschijnlijk weer een kansloze nederlaag voor FC Emmen en ADO, het beladen duel Grunn-Twente, Heerenveen na 9 duels zonder zege naar Giakoumakis VV, het tegenvallende Utrecht tegen Heracles en PEC Zwolle mag proberen Fortuna van punten af te houden.
Ik zeg HUP AJAX!
Kan een goeie ronde voor Ajax worden, maar aangezien het bij Ajax ondanks dat dat niet echt nodig is nogal moeizaam gaat reken ik me nog maar niet rijk.
Laatst bewerkt: