Eredivisie Ronde 17

HUP

  • Ajax

    Stemmen: 4 30,8%
  • SPARTA

    Stemmen: 3 23,1%
  • Emmmen

    Stemmen: 1 7,7%
  • Giakoumakis

    Stemmen: 2 15,4%
  • VAR

    Stemmen: 3 23,1%

  • Totaal aantal stemmers
    13

JMD

Well-known member
Zit me nu net ook af te vragen of men nu wel buitenspellijntjes zou kunnen tekenen bij de VAR, want die maken volgens mij gebruik van banen op het veld. Aan de linkerkant vam het veld is dat nu totaal niet te zien.
 

JMD

Well-known member
Dat was flink inkomen van Mijnans...

Ik snap tegenwoordig echt niet dat spelers dan zo boos reageren als de scheids niks geeft. De VAR kijkt er naar, laat de beslissing aan hem over, en besteed je energie aan je eigen spel.
 

JMD

Well-known member
Ik vind Beugelsdijk trouwens wel iemand om na zijn carriere ook Wie is de Moldeelnemer te worden, net als Rutjes vorig jaar... Kan dezelfde gunfactor krijgen als de voormalig Roda-JC-speler.
 

JMD

Well-known member
Als je dit zo ziet hoe bv Smeets onderuit gaat (al 2x) dan is het toch wel vreemd dat dit duel doorgaat...Kans op zware blessures is erg groot.
 

SanMark.

Well-known member
Dat was flink inkomen van Mijnans...

Ik snap tegenwoordig echt niet dat spelers dan zo boos reageren als de scheids niks geeft. De VAR kijkt er naar, laat de beslissing aan hem over, en besteed je energie aan je eigen spel.
Var grijpt niet in voor geel.
 

JMD

Well-known member
Hoppa, 1-2,Malen...

En nu doordrukken svp...

Die had de keeper wel mogen hebben
 

JMD

Well-known member
@Jamel en wie nog meer vanaf het begin keek: begon PSV nou zo slecht of Sparta nou zo goed?



Teze met een assist, net Rosario... Dat doen ze anders nooit... :p
 
Bovenaan