JMD
Well-known member
Aha, de clubs willen niet met de oranje bal spelen...Irritant die witte bal inderdaad.
Hoppa, 1-1....
Aha, de clubs willen niet met de oranje bal spelen...Irritant die witte bal inderdaad.
Var grijpt niet in voor geel.Dat was flink inkomen van Mijnans...
Ik snap tegenwoordig echt niet dat spelers dan zo boos reageren als de scheids niks geeft. De VAR kijkt er naar, laat de beslissing aan hem over, en besteed je energie aan je eigen spel.
I know. Maar ik neem aan dat spelers niet boos worden om een geel-waardige overtreding en dat zij het meer vonden. (ik vond van niet)Var grijpt niet in voor geel.
Dus niet...Zit me nu net ook af te vragen of men nu wel buitenspellijntjes zou kunnen tekenen bij de VAR, want die maken volgens mij gebruik van banen op het veld. Aan de linkerkant vam het veld is dat nu totaal niet te zien.
Meeste gezeur om kaarten gaat gewoon om gele kaarten.I know. Maar ik neem aan dat spelers niet boos worden om een geel-waardige overtreding en dat zij het meer vonden. (ik vond van niet)
Klopt. Maar dit ging wel verder...Meeste gezeur om kaarten gaat gewoon om gele kaarten.
@Jamel en wie nog meer vanaf het begin keek: begon PSV nou zo slecht of Sparta nou zo goed?
Teze met een assist, net Rosario... Dat doen ze anders nooit...