Eredivisie ronde 14

JMD

Well-known member
Hoppa, die zag je aankomen. PSV begint opnieuw scherp en sterk, steeds over links (de rechterflank had net zo goed thuis kunnen blijven vandaag), maar de derde aanval over links is raak.

En nu volhouden en niet teruglopen.

Utrechtsupporters weer erg creatief vandaag. Eerst 'schop schop schop ze neer, schop die boeren neer' en nu 'alle boeren zijn homo's'...

JMD

Well-known member
Flamingo geel voor praten
En Makkelie geeft een overtreding die die Utrechtspeler maakte. Zelfs de verslaggever snapt het niet

JMD

Well-known member
Even ervoor moet Saibari overigens op rand 16 gewoon uithalen..

Vrije trap wegens praten, nog nooit meegemaakt, gele kaart natuurlijk wel terecht. Makkelie loopt gewoon nu Bosz te zieken door eigen regels te maken.

JMD

Well-known member
Er ligt nu zoveel ruimte aan beide kanten dat je 100% zeker weer dat 1-2 niet de uitslag wordt.

JMD

Well-known member
Vd Hoorn, Toornstra en Ohio erbij bij Utrecht. Dat is toch best wel kwaliteit die je kan brengen

JMD

Well-known member
En ook deze kaart is terecht.

PSV gaat weer achteruitlopen...

Kom op PSV!

En BOsz, wisselen svp!!! Veerman en Perisic erin, Bakayoko en Lang eruit. Kan Tillman naar voor

JMD

Well-known member
Wow, wat een aanval, 1-3.

Mooie harde inspeelpass van Ledezma

Wel een paar keer randje buitenspel. Zal me niks verbazen dat ook hier een streep doorgaat

JMD

Well-known member
Opvallend dat de VAR dit zo snel weet, normaal kost het trekken van 1 lijntje al minuten, hier was 3x randje, en nu binnen iets meer dan 1 minuut al duidelijkheid, 1-3

stc

Well-known member
Even ervoor moet Saibari overigens op rand 16 gewoon uithalen..

Vrije trap wegens praten, nog nooit meegemaakt, gele kaart natuurlijk wel terecht. Makkelie loopt gewoon nu Bosz te zieken door eigen regels te maken.
Je kan een vrije trap tegenkrijgen voor praten. Ik heb ook een keer een vrije trap gegeven omdat iemand het K woord zei. Had hem toen eigenlijk ook rood moeten geven.

JMD

Well-known member
Je kan een vrije trap tegenkrijgen voor praten. Ik heb ook een keer een vrije trap gegeven omdat iemand het K woord zei. Had hem toen eigenlijk ook rood moeten geven.
Oke, maar dan moet dat wat mij betreft altijd gebeuren.

1-4, er ligt nu echt een zee van ruimte,
Maar ook dit weer randje buitenspel

Bakayoko schiet fraai binnen, gun ik hem wel

Nee, dit was duidelijk geen buitenspel, hoeven geen lijntjes voor.

JMD

Well-known member
Vd Hoorn, Toornstra en Ohio erbij bij Utrecht. Dat is toch best wel kwaliteit die je kan brengen
Baas boven baas: Pepi, Lozano, Veerman erin bij PSV
Bakayoko, De Jong, Saibari eruit

Ledezma er ook uit voor Perisic

Dat wordt wel heel aanvallend zo...

JMD

Well-known member
Maak ze dan maar helemaal af ook. 1-7 ofzo zou prima zijn.
Zoals ik al zei (en dat had ik ook volgehouden als Utrecht vandaag gewonnen had): Utrecht gaat het echt niet redden tov PSV/Ajax/Feyenoord. Feyenoord won hier ook eenvoudig.

FC Utrecht moet hopen dat Twente en AZ tegenvallen, kunnen ze zomaar 4e worden, ze staan na deze nederlaag nog steeds 6 verliespunten voor op Twente en 11 op AZ. Plek 4 is gegarandeerd EL-voetbal (voorronde) en plek 5 ook als de bekerwinnaar top 5 speelt. Daar moet Utrecht zich op richten.

Hoe scoort PSV deze niet?

Bovenaan