Toch raar. Stond er perfect voor, beoordeeld en gaf duidelijk aan waarom geen penalty.PSV moet wel snel de 0-2 maken, laat het nu lopen. Vorig seizoen kwamen we ook 0-1 voor, lieten we het ook lopen en werd het toen gelijk.,
Aha, Makkelie naar het scherm. Ja, dit lijkt me idd hands, gaat een strafschop voor Utrecht worden
Jep. Maar kan me ook voorstellen dat je zo'n melee van armen en lichamen lastig ziet. En als het via een lichaam naar de arm gaat is het weer een ander verhaal.Toch raar. Stond er perfect voor, beoordeeld en gaf duidelijk aan waarom geen penalty.
Als je dwars door het midden schiet dan moet het a la Neeskens, maar dit soort penalty's zijn zo gevaarlijk, want zelfs met Benitez die naar de hoek ging kwam er nog een handje bijOei Benitez zat er aan, maar de bal gaat er toch in.
Op de bank van PSV zijn ze daar ook niet van overtuigd en belangrijker, ik ook niet.De VAR keurde de 1-2 af, maar die lijntjes wil ik tov Tillman nog wel even zien. Flamingo stond overduidelijk buitenspel, maar had het idee dat Tillman toch net goed stond.
Blij dat jij dat zegt, want ik ben toch subjectief in deze.Op de bank van PSV zijn ze daar ook niet van overtuigd en belangrijker, ik ook niet.