Eredivisie ronde 14

JMD

Well-known member
Ook Aaronson nu geel, ook deze gewoon terecht. Beide kaarten tot nu toe zo uit het boekje

JMD

Well-known member
Weer ziet PSV er linksachterin hier niet goed uit, voorzet is te hard en te scherp, dus PSV komt er weer mee weg.

JMD

Well-known member
En ook deze van Til lijkt me een abctje...

4x geel nu, in een duel dat helemaal niet onsportief is, en toch zijn al de kaarten terecht

JMD

Well-known member
PSV moet wel snel de 0-2 maken, laat het nu lopen. Vorig seizoen kwamen we ook 0-1 voor, lieten we het ook lopen en werd het toen gelijk.,

Aha, Makkelie naar het scherm. Ja, dit lijkt me idd hands, gaat een strafschop voor Utrecht worden

JMD

Well-known member
Eigen stomme schuld van PSV, het liet het gewoon weer lopen. En ook hoe Bakayoko hier springt is oliedom.

Reinoud

Well-known member
PSV moet wel snel de 0-2 maken, laat het nu lopen. Vorig seizoen kwamen we ook 0-1 voor, lieten we het ook lopen en werd het toen gelijk.,

Aha, Makkelie naar het scherm. Ja, dit lijkt me idd hands, gaat een strafschop voor Utrecht worden
Toch raar. Stond er perfect voor, beoordeeld en gaf duidelijk aan waarom geen penalty.

JMD

Well-known member
Benitez zit er wel aan, maar de vrij slechte penalty, zacht en dwars door uet midden gaat erin omdat Benitez duikt.

Bakayoko trouwens onzichtbaar. Maar goed, daar mag je niks meer over zeggen tegenwoordig. Die is boven elke kritiek verheven.

JMD

Well-known member
Toch raar. Stond er perfect voor, beoordeeld en gaf duidelijk aan waarom geen penalty.
Jep. Maar kan me ook voorstellen dat je zo'n melee van armen en lichamen lastig ziet. En als het via een lichaam naar de arm gaat is het weer een ander verhaal.

Vroeger bleven spelers in de muur ook recht staan, tegenwoordig springen ze dwars naar de bal

JMD

Well-known member
Oei Benitez zat er aan, maar de bal gaat er toch in.
Als je dwars door het midden schiet dan moet het a la Neeskens, maar dit soort penalty's zijn zo gevaarlijk, want zelfs met Benitez die naar de hoek ging kwam er nog een handje bij

JMD

Well-known member
De VAR keurde de 1-2 af, maar die lijntjes wil ik tov Tillman nog wel even zien. Flamingo stond overduidelijk buitenspel, maar had het idee dat Tillman toch net goed stond.

Overigens kan Bosz beter naar zijn eigen team kijken, want voor de zoveelste keer gelooft PSV het wel na een snelle voorsprong en laten ze de tegenstander in de wedstrijd komen.

Reinoud

Well-known member
De VAR keurde de 1-2 af, maar die lijntjes wil ik tov Tillman nog wel even zien. Flamingo stond overduidelijk buitenspel, maar had het idee dat Tillman toch net goed stond.
Op de bank van PSV zijn ze daar ook niet van overtuigd en belangrijker, ik ook niet.

Bovenaan