Eredivisie ronde 14

Jef400

Well-known member
Was gezellig in Zwolle trouwens zag ik net op Studio Sport.
Was wel vermakelijk om vanuit het uitvak te bekijken. Dat spandoek "5 jaar 2e generatie (drie loze kreten)" had ik nog zoiets van koop een taart en vier het. Dat vuurwerk vond ik al passen bij het beeld wat ik van PEC heb. Het touwtrekken en het later beginnen kwamen typisch Nederlands op mij over.

stc

Well-known member
Opstelling PSV:
Benitez; Ledezma, Flamingo, Boscagli, Dams; Tillman, Til, Saibari; Bakayoko, de Jong (C), Lang

Wissels: Drommel, Schiks, Obispo, Veerman, Perisic, Pepi, Lozano.

Geen Mauro JR en Karsdorp, maar wel Veerman op de bank. Weinig wisselspelers en niet de sterkste opstelling door aantal afwezigen. Dus FC Utrecht gaat gewoon winnen vandaag. Is een zwakke verdediging vandaag en het middenveld is nou ook niet in beste doen.

PSV moet gewoon het spel aan FC Utrecht overlaten. Compact staan en vanuit de counter gaan voetballen.

JMD

Well-known member
En de 11 van FC Utrecht:
FC UTRECHT: Barkas,Horemans,Didden,
Viergever,El Karouani,Fraulo,Jensen,
Aaronson,Rodríguez,Descotte,Cathline

Mij verbaast bij PSV vooral de bank. Maar 1 verdediger en 1 middenvelder... En onze Haarlemmerolie (Mauro) dus ook niet.

Niet verbazingwekkend dat we weer 2 absenten erbij hebben, daar kan je tegenwoordig vergif op innemen.

Ik ben benieuwd zo meteen, PSV in Utrecht is de laatste jaren een lastig karwei, en toen stond Utrecht niet zo goed als nu. Het zal dus loodzwaar worden tegen een zeer gemotiveerd en in vorm zijnd FC Utrecht, en dat met een flink duel in de benen. Ik hou het vooral op een doelpuntrijk duel, maar zie ons niet winnen, 3-3.

Batigoal

Well-known member
Ieder resultaat heeft voor Ajax wel iets gunstigs. Denk dat PSV 'gewoon' gaat winnen, maar een gelijkspel zou ik ook niet erg vinden.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Ieder resultaat heeft voor Ajax wel iets gunstigs. Denk dat PSV 'gewoon' gaat winnen, maar een gelijkspel zou ik ook niet erg vinden.
Ik zie FC Utrecht de strijd bovenin (ook niet die met Ajax) echt niet volhouden, dus lijkt me dat voor Ajax het beste is dat PSV verliest. Je kan zelf woensdag met FC Utrecht afrekenen.

Het is echt heerlijk voetbalweer overigens. Beter dan dit ga je het in december niet krijgen.

JMD

Well-known member
Dams en Ledezma als backs, en alleen Obispo op de bank. Wat een armoe.
Hadden we niet nog 2 verdedugers uit Jong mee kunnen nemen?

JMD

Well-known member
Wat een fraaie goal, alleen buitenspel...

Nou, die wil ik met de VAR-lijnen nog wel eens zien, zal op het randje zijn

JMD

Well-known member
Geel Saibari, dat is snel.

Wel een terechte kaart. Het leek overigens achterin weer eens nergens op bij PSV.

JMD

Well-known member
PSV moet echt alles over rechts doen nu, want bij voorzetten vanaf rechts kijkt Barkas recht de zon in

Bovenaan