Eredivisie ronde 12

Eredivisie ronde 12

  • Ajax verliest punten tegen PEC

    Stemmen: 0 0,0%
  • Heracles verliest punten tegen RKC

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Zoals ik voor de interlandbreak al aangaf, de serie na de interlandbreak zal laten zien waar PSV echt staat. Kon je Utrecht uit nog deels verklaren door die 2 domme rode kaarten en AZ thuis doordat AZ gewoon heel goed is, maar Sparta uit. Kom op... Ik heb een kwartier zitten kijken (na de rust), maar toen ze na de 1-1 direct weer liepen te kloten en de 2-1 weggaven was ik er klaar mee. Dit zag je al weken (maanden) aankomen. Sinds de ijzersterke eerste seizoenshelft van vorig seizoen is het na Emmen uit alleen maar minder geworden. het spel lijkt nergens op, de drive zie je ook bijna niet (of op de verkeerde manier)...
Komend weekend gaan we onderuit bij Willem II en dan heb je 1 punt uit 4 duels. Schandalig.

En met de standaard verliesbeurt bij Feyenoord voor de deur gaan we voor de winterstop echt nog wel nog een keer onderuit. AZ staat dan inmiddels ook al een punt of 6 voor, en dat moet je nog maar zien in te halen.

Ik ben niet zo snel van een trainer ontslaan, maar ik zie echt de hand van Van Bommel niet (meer) in dit PSV, hij komt ook steeds moedelozer op me over. Maar wie zet je dan voor de groep??? Voor Van Nistelrooij is het echt nog te vroeg, en die gun je een start aan het begin van het seizoen.
 

JMD

Well-known member
8 punten voor op PSV, dat gaat lekker.
Alsof jullie nog naar ons hoeven te kijken. Alleen AZ verdient jullie aandacht in de titelrace nog. Wij eindigen op minstens 10 punten van jullie, maar het zou me niks verbazen als het gat in mei dichterbij de 20 dan bij de 10 ligt.
 

Batigoal

Well-known member
Ik ben niet zo snel van een trainer ontslaan, maar ik zie echt de hand van Van Bommel niet (meer) in dit PSV, hij komt ook steeds moedelozer op me over. Maar wie zet je dan voor de groep??? Voor Van Nistelrooij is het echt nog te vroeg, en die gun je een start aan het begin van het seizoen.

Welnee, lekker laten zitten. :duim:

Wat opvalt is dat de dure aankopen van de top 3 dit seizoen bijna allemaal niet goed renderen (op Promes na).
 

Max

Administrator
Forumleiding
AZ staat nu twee punten op jullie voor. Nog 22 speelrondes te gaan. Maar als de resultaten echt matig blijven, dan zal Van Bommel toch onder druk komen te staan. Gelukkig voor hem heeft hij dit keer echt een bekerloting die je met je reserves af kan en Europese overwintering is ook geen probleem.
 
Bovenaan