Eredivisie ronde 12

Eredivisie ronde 12

  • Ajax verliest punten tegen PEC

    Stemmen: 0 0,0%
  • Heracles verliest punten tegen RKC

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

SanMark.

Well-known member
AZ heeft een prima team wat denk ik tot aan de laatste dag kan strijden met PSV om de tweede plek.
 

Abubakari

Well-known member
Welnee, lekker laten zitten. :duim:

Wat opvalt is dat de dure aankopen van de top 3 dit seizoen bijna allemaal niet goed renderen (op Promes na).

7 miljoen voor Martinez is een koopje of je vindt hem niet renderen?

Promes doet het beter dan ik verwacht had. Ik vind het sowieso wel een grappig mannetje trouwens. Hij heeft wel een komische manier van praten.
 

stc

Well-known member
Ja logisch want PSV gaat degraderen. Zeg jij tenminste.

Is ook logisch. Als je de teams van AZ en PSV naast elkaar legt heeft AZ een veel beter team. Het team van Sparta is minimaal gelijkwaardig of misschien nog wel beter dan PSV.
 

JMD

Well-known member
AZ heeft een prima team wat denk ik tot aan de laatste dag kan strijden met PSV om de tweede plek.

Dat dacht ik tot vorige week ook ja, maar ben er nu niet zo zeker meer van. Als AZ dit niveau kan volhouden doen die misschien wel tot het eind mee om de titel. Enige minpunt voor AZ is dat de backup echt minder is, en als AZ lang mee blijft strijden op 2/3 fronten zou dat nog wel eens een probleem kunnen worden.
 

SanMark.

Well-known member
Dat dacht ik tot vorige week ook ja, maar ben er nu niet zo zeker meer van. Als AZ dit niveau kan volhouden doen die misschien wel tot het eind mee om de titel. Enige minpunt voor AZ is dat de backup echt minder is, en als AZ lang mee blijft strijden op 2/3 fronten zou dat nog wel eens een probleem kunnen worden.

AZ staat ook al te ver achter op Ajax, want ik denk dat als Ajax 12 punten laat liggen dat AZ maar twee keer mag verliezen om gelijk te komen. Dat lijkt mij iets te veel van het goede.
 

JMD

Well-known member
Met alle respect, PSV heeft een te beperkt team.
Ach joh, hou toch op. Vergeleken met Ajax is het idd beperkt, vergeleken met AZ is het (zeker door de doorbraak van Stengs en Boadu) ongeveer gelijk, maar de rest is kwalitatief en kwantitatief minder.
 

JMD

Well-known member
Ah je bevestigd het gelijk. Keurig.

Mag ik het dan anders vragen: wat schiet je er mee (of: wat bezielt je) op om hele groepen supporters/mensen weg te zetten als 'beperkt'? Sowieso is het natuurlijk altijd al een verschrikkelijk zwaktebod om op basis van 1 (of 2 of 10) personen die je kent (denkt te kennen) een hele groep weg te zetten op die manier. Maar het dan ook nog eens weg te zetten als 'beperkt', sorry, maar daar word ik kotsmisselijk van.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan