Eredivisie ronde 12

Eredivisie ronde 12

  • Ajax verliest punten tegen PEC

    Stemmen: 0 0,0%
  • Heracles verliest punten tegen RKC

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .

De Wolf

Well-known member
Vrijdag 1 november:
20:00 PEC Zwolle - Ajax

Zaterdag 2 november:
18:30 RKC Waalwijk - Heracles Almelo
19:45 Sparta Rotterdam - PSV
20:45 AZ - FC Twente

Zondag 3 november:
12:15 FC Emmen - Vitesse
14:30 FC Groningen - Willem II
14:30 FC Utrecht - Fortuna Sittard
14:30 VVV - Feyenoord
16:45 ADO Den Haag - SC Heerenveen
 

Abubakari

Well-known member
Sparta uit altijd lastig.

3-0. Bij rust al. Waardoor de degradatiestreep weer wat dichterbij komt. PSV is het HSV van Nederland. En de overeenkomst heet gegt. Of gevegt. Of weet ik veel hoe die gekke Fries ook weer heet.
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb dit weekend geleerd dat er dit seizoen al 2 clubs direct degraderen. Wat een pech voor PSV. Voor de andere clubs wel lekker dat het nu al zeker is welke twee clubs dat zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Stiekem waren we met z?n allen ook wel een beetje klaar met PSV...

Ik stel voor dat we alvast de PSV sectie verhuizen.
 

JMD

Well-known member
Traditiegetrouw verliezen we altijd in Rotterdam, dus dat zal in deze vorm ook wel bij Sparta gebeuren....
 

stc

Well-known member
Zonder de 3 geschorsten en de 3 geblesseerden gaat PSV gewoon kansloos verliezen van Sparta. Hierdoor komt v Bommel dichter bij de uitgang.
 

Abubakari

Well-known member
Mooi, kan Bommel met van Marwijk naar Feyenoord en kroonprins Maaskant naar PSV en Dick Advocaat naar zijn ouwe club VVV.
 

stc

Well-known member
Mwah, dat laatste geloof ik niet zo hoor...

Het spel was 2de helft van vorig seizoen niet goed. Nu is het nog steeds niet goed, misschien nog wel slechter. Het management moet dit ook zien. Echter, ik denk dat ze niet zo snel hem wegsturen, daar er geen 'goede' vervanger is binnen de club.
 

Maasveld

Well-known member
Het spel was 2de helft van vorig seizoen niet goed. Nu is het nog steeds niet goed, misschien nog wel slechter. Het management moet dit ook zien. Echter, ik denk dat ze niet zo snel hem wegsturen, daar er geen 'goede' vervanger is binnen de club.
Ze wilden Van Nistelrooy afgelopen zomer niet laten gaan, dus daar zullen ze wel flink wat vertrouwen in hebben.
 

stc

Well-known member
Ze wilden Van Nistelrooy afgelopen zomer niet laten gaan, dus daar zullen ze wel flink wat vertrouwen in hebben.

Het zou kunnen dat van Nistelrooy inderdaad de coach wordt van PSV 1. Hij is nu trainer van onder 19. Cocu en v Bommel hebben dit team ook gedaan voordat ze doorschoven naar PSV 1.
 
Bovenaan