zwammy
Well-known member
Hah, er zijn maar twee goede opties en ik heb er dus ??n. Ik word sowieso 1e of 2e, want de rest komt met Bizot, Jensen of Padt aan zetten #losers
Ja, en dadelijk met Vloet op het middenveld lopen zeker
Hah, er zijn maar twee goede opties en ik heb er dus ??n. Ik word sowieso 1e of 2e, want de rest komt met Bizot, Jensen of Padt aan zetten #losers
En van der Lely als rechtsback. Maar wel goeie keeper:heinz:Ja, en dadelijk met Vloet op het middenveld lopen zeker![]()
Volgende keer een pb, aub,
Die linksback heeft wel de meeste doelkansen gecre?erd van alle spelers van de eredivisie, maar ik bemoei niet![]()
Mwah, ik vermoed dat er niet veel links backs eerder gekozen gaan worden dan Angelino, maar ik kan het fout hebben en is het niveau vd Lely. Dat kan natuurlijk ook.
Afgelopen donderdag was Ziyech dat nog.Die linksback heeft wel de meeste doelkansen gecre?erd van alle spelers van de eredivisie, maar ik bemoei niet![]()
Angeli?o is dit seizoen van grote waarde voor het elftal van Stijn Vreven. De kleine aanvallend ingestelde vleugelverdediger cre?erde tot nu toe namelijk de meeste kansen van alle verdedigers uit de Eredivisie.
Uit de gegevens van Opta blijkt dat de Spanjaard 77 kansen cre?erde voor NAC. Dit is niet alleen dit seizoen het hoogste aantal kansen die een verdediger cre?erde, maar vanaf het moment dat Opta deze data begon te verzamelen (vanaf het seizoen 2010/2011) is er geen verdediger geweest die zoveel ploeggenoten in stelling bracht. Veel kopen we er helaas niet voor, van de 77 kansen werden er slechts vijf verzilverd.
Definieer 'kans' voor me. Je kunt 77 ballen geven aan Vloet en Te Vrede, maar voor wat betreft doelpunten ben je gewoon kansloos.Kende nagaan als je in plaats van Vloet, Weghorst in de spits had staan.
Zwammy gaat nu vast voor Birighitti.![]()