Eredivisie Draft

banshee

Member
Ik ben van mening dat er zeker een keeper of 10 zijn die goed zat zijn voor de draft ......

Oneens... Naast Zoet en Onana zijn er echt weinig keepers die goed zijn. Een aantal zijn er redelijk, en de rest is zwak...
Aan jou de kunst om een redelijk goede keeper te vinden zwammert :)

Unnerstall is natuurlijk een uitzondering; die was vaak fenomenaal !

Abubakari

Well-known member
Ik kies wel vast een keeper, want ik ben niet zo onder de indruk van de keepers in de eredivisie. Onana en Zoet zijn zelfs al niet foutloos, laat staan wat daar onder zit. Ik heb de bekerfinale niet gezien, dus waarom Bizot van de lijst moet weet ik niet, maar ik vond hem dit seizoen samen met Padt en Unnerstall boven de rest uit steken. Van Unnerstall kan ik mij echter een wedstrijd herinneren die VVV met 3-0 (ofzo) verloor met 3 blunders van Unnerstall, dus die valt af. Blijven Padt en Bizot over, beide afkomstig uit de Ajax opleiding. Kies ik voor de keeper die dit seizoen met zijn club vrij vaak de nul hield, derde gaat eindigen (of tweede, maar dat zal wel wat meevallen) en terug kan kijken op een goed seizoen, Marco Bizot.

04c6cc8c-39db-11e8-a8cd-51b8912afd94.jpg

1: Maasveld: De Ligt,
2: Jamel: Van Persie,
3: Pascallovic: Ziyech,
4: PES5: Lozano,
5: Abubakari: Alireza Jahanbakhsh, Marco Bizot
6: zwammy: Angelino, Til
7: Banshee: Van Ginkel, Onana
8: Satyr: Zoet, Arias,

Maasveld

Well-known member
Die linksback heeft wel de meeste doelkansen gecre?erd van alle spelers van de eredivisie, maar ik bemoei niet :D

Angeli?o is dit seizoen van grote waarde voor het elftal van Stijn Vreven. De kleine aanvallend ingestelde vleugelverdediger cre?erde tot nu toe namelijk de meeste kansen van alle verdedigers uit de Eredivisie.
Klein nuanceverschil :D

Unregistere

Well-known member
Geen namen noemen aub. En PES, schiet eens op :duim:

edit: Waar moet die dan voor in de plaats, behalve de linksback van NAC?

Arias en die rare keeper van AZ. :p

Maar ik zal vanaf nu Jamiro geen namen meer noemen Monteiro en wacht rustig Donny af op wiens team van de Beek ik straks wel Zakaria met een gerust hart Labyad kan gaan stemmen.

PES5

Administrator
Forumleiding
images.jpg

Mijn volgende speler is mijn kapstok, doelpuntenmaker en een klasbak. Nicolai Jorgensen weet al sinds zijn komst bij Feyenoord te imponeren. Hij is balvast, gezegend met een goede techniek, kan koppen en heeft oog voor medespelers. In mijn ogen absoluut de beste spits van de eredivisie.

3: Pascallovic: Ziyech,
4: PES5: Lozano, Jorgensen
5: Abubakari: Alireza Jahanbakhsh,

Pascallovic

Well-known member
57169.jpg

Ik ga voor een mooie as. Na een sterke spelmaker is het nu tijd voor een verdediger. Wie kun je dan het beste nemen dan de rots in de branding van de kampioen van de Eredivisie. De man die in thuiswedstrijden tegen de top 9 0x een overtreding nodig had om de tegenstander af te stoppen. Dat kan er maar 1 zijn. Daniel Schwaab.

3: Pascallovic: Ziyech, Schwaab
5: Abubakari: Alireza Jahanbakhsh, Bizot

Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Schwaab :cab:

Pascallovic wisselt geniale keuzes af met de vreemdste momenten. Wel interessant. En daardoor ook een superleuk spel. Bij editie 2, de Jupiler League-variant, doe ik zeker mee.

Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja, ik heb het allemaal nog eens bekeken en ik ga toch ook een doelman kiezen. Ik kan wel gaan zitten wachten tot ik met Sergio Padt of Remko Pasveer opgescheept zit, maar daar word ik niet vrolijk van. Maasveld zal wel balen dat ik hem voor z'n neus weg pik, maar de keeper van VVV gaat in mijn elftal spelen. Lars Unnerstall is een doelman met ervaring in de Bundesliga, Champions League en Europa League. Zijn carri?re was wat in het slop geraakt, waarna hij de keuze heeft gemaakt om bij VVV weer op te krabbelen. Daar doet hij het vanaf de eerste speelronde uitstekend en laat hij zien dat hij ??n van de beste doelmannen van de Eredivisie is. Niet voor niets hield VVV dit seizoen al 8 keer de '0' en krijgen ze voor zo'n bescheiden club relatief weinig goals tegen. Ik ben ervan overtuigd dat hij een versterking voor elke Nederlandse topclub zou zijn en ik hoop dan ook dat Feyenoord hem komende zomer haalt. Maar voor nu ben ik blij dat ik hem in deze Draft heb kunnen kiezen.

266px-Lars-Unnerstall-2014.jpg

2: Jamel: Van Persie, Unnerstall

Maasveld

Well-known member
Goed, de beste verdediger heb ik al, nu is het de beurt aan het middenveld en aanval. Dan ga je toch kijken naar doelpunten en assists. Er zijn enkele opties en ik blijf toch in de hoofdstad hangen. Hij had een stroef begin, maar dit seizoen heeft ie zich vrij snel ontpopt tot onbetwiste basisspeler. Met zijn snelheid en behendigheid legt hij zijn tegenstanders dikwijls in de luren. Pas 21 jaar, maar wel al goed voor 13 doelpunten en 13 assists. Mijn keuze is gevallen op David Neres.

694

Over naar het middenveld. Wederom een jongen van 21 jaar, wederom spelend in de hoofdstad. Als lopende middenvelder al goed voor 10 doelpunten dit seizoen. Groot loopvermogen, en makkelijk scorend. Een jongen zonder kapsones die er altijd vol voor gaat. Kreeg mentaal gezien een enorme klap te verwerken, maar heeft zich goed opgepakt. Donny van de Beek is mijn eerste middenvelder.

694

1: Maasveld: De Ligt, Neres, Van de Beek
2: Jamel: Van Persie, Unnerstall

Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben van mening dat er in Nederland maar drie goede linksbacks rondlopen. Eentje is al gekozen door zwammy, dus twee keuzes over. Beiden ontlopen elkaar nauwelijks iets, maar omdat ik al een speler van Feyenoord heb, kies ik de linksback van Ajax. De Argentijn Nicolas Tagliafico werd vorig seizoen in eigen land verkozen tot beste verdediger van de competitie. En waar veel Zuid-Amerikanen altijd even tijd nodig hebben om te wennen, stond hij er bij Ajax vanaf het eerste moment. Tagliafico is een complete back. Sterk in de duels, snel en ook nog eens een aardige voetballer. Ideaal voor in het systeem wat ik voor ogen heb!

nicolastagliafico.jpg

1: Maasveld: De Ligt, Neres, Van de Beek
2: Jamel: Van Persie, Unnerstall, Tagliafico

Bovenaan