Eredivisie Draft

banshee

Member
My turn....

De foto komt later, maar de naam komt nu....
Voor mijn gevoel d? beslissende speler van dit seizoen: Marco van Ginkel.
Controlerend, scorend, aanvallend, assisterend; hij is d? grote man van PSV.

1: Maasveld: De Ligt
2: Jamel: Van Persie
3: Pascallovic: Ziyech
4: PES5: Lozano
5: Abubakari: Alireza Jahanbakhsh
6: zwammy: Angelino
7: Banshee: Van Ginkel
8: Satyr

Hippie: your turn.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Volgende keer een pb, aub.

Ik ga natuurlijk voor ??n van de twee keepers die beschikbaar zijn. De ??n heeft 11 clean sheets en gemiddeld 1 goal tegen, de ander heeft 13 clean sheets en gemiddeld 1,1 goal tegen. Plus een landstitel trouwens. Ik ga voor Jeroen Zoet!

JeroenZoet.jpg

Jeroen Zoet is al 5 jaar de vaste keeper bij PSV en pakte daar een handvol prijzen, drie landstitels en twee Johan Cruijff schalen. Is de laatste jaren een betrouwbare keeper gebleken, geen rare fratsen, zoals zijn collega uit Amsterdam dat nog weel eens heeft. Waar anderen liever met de linksback van NAC beginnen en daar de fundering op bouwen, begin ik liever met een goede basis. Naast Zoet kies ik dan ook voor een back met scorend vermogen (3 stuks), zeven assists en slechts vier gele kaarten. Ook hij speelt al vijf jaar in de basis bij PSV en heeft zich ontwikkeld tot onmisbare pijler voor club en land. Santiago Arias!

583547394-1206x602.jpg

1: Maasveld: De Ligt,
2: Jamel: Van Persie,
3: Pascallovic: Ziyech,
4: PES5: Lozano,
5: Abubakari: Alireza Jahanbakhsh,
6: zwammy: Angelino,
7: Banshee: Van Ginkel,
8: Satyr: Zoet, Arias,

zwammy

Well-known member
Die linksback heeft wel de meeste doelkansen gecre?erd van alle spelers van de eredivisie, maar ik bemoei niet :D

zwammy

Well-known member
Doe maar gelijk de volgende, kan ik snel Vloet pakken voordat iemand anders er mee aan de haal gaat.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Die linksback heeft wel de meeste doelkansen gecre?erd van alle spelers van de eredivisie, maar ik bemoei niet :D

Je had hem in ronde 3, 4, 5 of 6 ook wel kunnen pakken, dat bedoel ik. Beetje zonde om je eerste ronde op te offeren voor wat voorzetten

zwammy

Well-known member
Mwah, ik vermoed dat er niet veel links backs eerder gekozen gaan worden dan Angelino, maar ik kan het fout hebben en is het niveau vd Lely. Dat kan natuurlijk ook.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Mwah, ik vermoed dat er niet veel links backs eerder gekozen gaan worden dan Angelino, maar ik kan het fout hebben en is het niveau vd Lely. Dat kan natuurlijk ook.

We gaan het zien, uiteindelijk komen we allemaal met 7x opvulling te zitten

zwammy

Well-known member
Angeli?o is dit seizoen van grote waarde voor het elftal van Stijn Vreven. De kleine aanvallend ingestelde vleugelverdediger cre?erde tot nu toe namelijk de meeste kansen van alle verdedigers uit de Eredivisie.

Uit de gegevens van Opta blijkt dat de Spanjaard 77 kansen cre?erde voor NAC. Dit is niet alleen dit seizoen het hoogste aantal kansen die een verdediger cre?erde, maar vanaf het moment dat Opta deze data begon te verzamelen (vanaf het seizoen 2010/2011) is er geen verdediger geweest die zoveel ploeggenoten in stelling bracht. Veel kopen we er helaas niet voor, van de 77 kansen werden er slechts vijf verzilverd.

Kende nagaan als je in plaats van Vloet, Weghorst in de spits had staan.

banshee

Member
Vorig seizoen was hij top, dit seizoen behoorde hij (samen met Zoet) tot de beste keepers van de eredivisie.

ajax-en-onana-op-hoofdlijnen-akkoord-contractverlenging.jpg

6: zwammy: Angelino,
7: Banshee: Van Ginkel, Onana

zwammy

Well-known member
Zwammy gaat nu vast voor Birighitti.:D

Ik ben van mening dat er zeker een keeper of 10 zijn die goed zat zijn voor de draft dus ik hoef niet krampachtig bij de keepers te zijn, of ik moet alleen Bertrams overhouden. Dan ben ik wel de Sjaak.

zwammy gaat voor een talentvol elftal en na de meest talentvolle linksback van de eredivisie ben ik aanbeland bij de meest talentvolle middenvelder. Ook een speler die hele grote stappen zet en een grote jongen kan worden, hoewel het er vandaag niet uitkomt.

Guus-Til.jpg

6: zwammy: Angelino, Til
7: Banshee: Van Ginkel, Onana

Pascallovic

Well-known member
Zeer getalenteerd in verstoppertje spelen die Til. Hij schijnt mee te doen vandaag:D

Ik heb 10 andere op mijn lijstje staan voordat hij aan de beurt zou komen.

Bovenaan