Eredivisie Draft 2014/2015

banshee

Member
Vrijwel niemand weet meer dat deze speler in zijn tienerjaren te boek stond als ??n van de grootste talenten van Nederland. In de jeugdopleiding van Ajax maakte de middenvelder indruk en hij ging vervolgens van AZ naar Heracles Almelo. Daar groeide hij uit tot een nuttige kracht. PEC zag wel wat in de voormalig jeugdinternational, en dat was een schot in de roos. Het voormalig toptalent is volwassen geworden en maakt duidelijk waarom de verwachtingen vroeger zo hoog waren over hem. Hij heeft de leegte die Mokotjo achter liet probleemloos opgevangen en het middenveld van PEC zelfs sterker gemaakt.

Mokotjo had diepgang en een goede passing, maar deze speler is veel meer een echte leider en zet de lijnen uit bij PEC Zwolle. De nog altijd pas 25-jarige controleur is een absolute meerwaarde en speelde in september het middenveld van PSV bijna persoonlijk aan flarden. Hij was overduidelijk de beste man op het veld en bekroonde zijn geweldige optreden met een prachtig doelpunt, waarmee hij de eindstand op 3-1 bepaalde. Hij draaide een prima seizoen en is zeer solide.

Hij is nog lang niet uitgeleerd, maar hij is wel uitverkozen om naast Gudelj centraal op mijn middenveld te staan.

Ik heb het natuurlijk over: Ben Rienstra

Ben+Rienstra.jpg


1: Fr-keff: Clasie, Rekik, Hahn, De Leeuw, Karsdorp, Van der Streek, Linssen, Kishna, Vd Berg
2: Giallo: Depay, Propper, Bruma, Tighadouini, van der Werff, Diks, Poulsen, Stevens,Milik
3: PES5: Guardado, Larsson, Berghuis, Haller, Hoedt, Vermeer, Veltman, Sinkgraven, Tibbling
4: Banshee: Cillissen, Botteghin, Gudelj, Kramer, van Polen, Van der Heijden, Corona, van Anholt, Rienstra

5: Fortuna1987: L. de Jong, Klaassen, Zoet, Kashia, Rusnak, Kongolo, Bazoer, Toornstra
6: Shayman: Wijnaldum, Maher, Sch?ne, Narsingh, Isimat, Dijks, Moisander, Brenet
7: Satyr: Uth, Ziyech, Vejinovic, Room, van Aken, Qazaishvili, van Rhijn, Slagveer
8: Maasveld: Willems, van Beek, Chery, Traor?, Fischer, Gutierrez, Arias, El Ahmadi
 

fortuna1987

Well-known member
Ik maak mijn voorhoede compleet met een talentvolle buitenspeler van ajax, el Ghazi.

1: Fr-keff: Clasie, Rekik, Hahn, De Leeuw, Karsdorp, Van der Streek, Linssen, Kishna, Vd Berg
2: Giallo: Depay, Propper, Bruma, Tighadouini, van der Werff, Diks, Poulsen, Stevens,Milik
3: PES5: Guardado, Larsson, Berghuis, Haller, Hoedt, Vermeer, Veltman, Sinkgraven, Tibbling
4: Banshee: Cillissen, Botteghin, Gudelj, Kramer, van Polen, Van der Heijden, Corona, van Anholt, Rienstra
5: Fortuna1987: L. de Jong, Klaassen, Zoet, Kashia, Rusnak, Kongolo, Bazoer, Toornstra, el Ghazi

6: Shayman: Wijnaldum, Maher, Sch?ne, Narsingh, Isimat, Dijks, Moisander, Brenet
7: Satyr: Uth, Ziyech, Vejinovic, Room, van Aken, Qazaishvili, van Rhijn, Slagveer
8: Maasveld: Willems, van Beek, Chery, Traor?, Fischer, Gutierrez, Arias, El Ahmadi
 

Shayman

New member
Wel mooi dat er allemaal exotische namen genoemd worden terwijl er nog meer pareltjes van de kampioen te halen zijn. Lijkt wel alsof iedereen al vergeten is hoe goed Hendrix het middenveld compleet maakte bij blessure en schorsingen. Natuurlijk kun je niet alles hebben (in mijn geval Guardado) maar samen met Maher en Wijnaldum lijkt me de strijd om het sterkste middenveld nu al meer dan beslist.


En weer eentje erbij met een schaal in zijn armen!

1: Fr-keff: Clasie, Rekik, Hahn, De Leeuw, Karsdorp, Van der Streek, Linssen, Kishna, Vd Berg
2: Giallo: Depay, Propper, Bruma, Tighadouini, van der Werff, Diks, Poulsen, Stevens,Milik
3: PES5: Guardado, Larsson, Berghuis, Haller, Hoedt, Vermeer, Veltman, Sinkgraven, Tibbling
4: Banshee: Cillissen, Botteghin, Gudelj, Kramer, van Polen, Van der Heijden, Corona, van Anholt, Rienstra
5: Fortuna1987: L. de Jong, Klaassen, Zoet, Kashia, Rusnak, Kongolo, Bazoer, Toornstra, el Ghazi
6: Shayman: Wijnaldum, Maher, Sch?ne, Narsingh, Isimat, Dijks, Moisander, Brenet, Hendrix

7: Satyr: Uth, Ziyech, Vejinovic, Room, van Aken, Qazaishvili, van Rhijn, Slagveer
8: Maasveld: Willems, van Beek, Chery, Traor?, Fischer, Gutierrez, Arias, El Ahmadi
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Isimat, prutser. Hup Bjelland

1: Fr-keff: Clasie, Rekik, Hahn, De Leeuw, Karsdorp, Van der Streek, Linssen, Kishna, Vd Berg
2: Giallo: Depay, Propper, Bruma, Tighadouini, van der Werff, Diks, Poulsen, Stevens,Milik
3: PES5: Guardado, Larsson, Berghuis, Haller, Hoedt, Vermeer, Veltman, Sinkgraven, Tibbling
4: Banshee: Cillissen, Botteghin, Gudelj, Kramer, van Polen, Van der Heijden, Corona, van Anholt, Rienstra
5: Fortuna1987: L. de Jong, Klaassen, Zoet, Kashia, Rusnak, Kongolo, Bazoer, Toornstra, el Ghazi
6: Shayman: Wijnaldum, Maher, Sch?ne, Narsingh, Isimat, Dijks, Moisander, Brenet, Hendrix
7: Satyr: Uth, Ziyech, Vejinovic, Room, van Aken, Qazaishvili, van Rhijn, Slagveer, Bjelland

8: Maasveld: Willems, van Beek, Chery, Traor?, Fischer, Gutierrez, Arias, El Ahmadi
 
Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Gelukkig, het is eigenlijk toch wel een prutser. Ik kies dan voor Bjelland, die statistisch gezien goed genoeg is voor de nerdscouts van Brentford, dus dan ben je een goeie!
 

Shayman

New member
Gelukkig, het is eigenlijk toch wel een prutser. Ik kies dan voor Bjelland, die statistisch gezien goed genoeg is voor de nerdscouts van Brentford, dus dan ben je een goeie!
De 1 wordt gekocht door een subtopper in de 1e divisie en de ander door de kampioen van de Eredivisie. Ja je mag met recht trots zijn... :football2:
 

Maasveld

Well-known member
De speler die mijn verdediging compleet maakt is, samen met Botteghin, de enige veldspeler die geen minuut miste dit seizoen. Ondanks zijn nog jonge leeftijd is hij al uitgegroeid tot de leider van de defensie van de nummer 3 van Nederland. Onder zijn hoede kon Wesley Hoedt zo'n indruk maken dat hij een transfer naar Lazio heeft gemaakt. Stond bekend als druistig, maar wordt steeds rustiger: Jeffrey Gouweleeuw.

jeffrey-gouweleeuw(az)(07-12-2014).jpg


Mijn laatste veldspeler heeft geen goed imago. Daardoor wordt wel eens vergeten dat hij verschrikkelijk goed kan voetballen. Debuteerde op zijn 17de bij PSV en was 2 jaar later al basisspeler. Dit seizoen kwam hij op huurbasis uit voor Vitesse waar hij zijn talent en sporadisch ook wel weer zijn imago eer aandeed. Onder mijn bezielende leiding zullen de fratsen plaatsmaken voor weergaloze acties. Mijn rechtsbuiten is Zakaria Labyad.

463488526-zakaria-labyad-of-vitesse-during-the-dutch-gettyimages.jpg


1: Fr-keff: Clasie, Rekik, Hahn, De Leeuw, Karsdorp, Van der Streek, Linssen, Kishna, Vd Berg
2: Giallo: Depay, Propper, Bruma, Tighadouini, van der Werff, Diks, Poulsen, Stevens,Milik
3: PES5: Guardado, Larsson, Berghuis, Haller, Hoedt, Vermeer, Veltman, Sinkgraven, Tibbling
4: Banshee: Cillissen, Botteghin, Gudelj, Kramer, van Polen, Van der Heijden, Corona, van Anholt, Rienstra
5: Fortuna1987: L. de Jong, Klaassen, Zoet, Kashia, Rusnak, Kongolo, Bazoer, Toornstra, el Ghazi
6: Shayman: Wijnaldum, Maher, Sch?ne, Narsingh, Isimat, Dijks, Moisander, Brenet, Hendrix
7: Satyr: Uth, Ziyech, Vejinovic, Room, van Aken, Qazaishvili, van Rhijn, Slagveer, Bjelland
8: Maasveld: Willems, van Beek, Chery, Traor?, Fischer, Gutierrez, Arias, El Ahmadi, Gouweleeuw, Labyad
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Mooi, dan kies ik een basisspeler van FC Twente, die de linkerkant gaat belopen. Robbert Schilder dus.

1: Fr-keff: Clasie, Rekik, Hahn, De Leeuw, Karsdorp, Van der Streek, Linssen, Kishna, Vd Berg
2: Giallo: Depay, Propper, Bruma, Tighadouini, van der Werff, Diks, Poulsen, Stevens, Milik
3: PES5: Guardado, Larsson, Berghuis, Haller, Hoedt, Vermeer, Veltman, Sinkgraven, Tibbling
4: Banshee: Cillissen, Botteghin, Gudelj, Kramer, van Polen, Van der Heijden, Corona, van Anholt, Rienstra
5: Fortuna1987: L. de Jong, Klaassen, Zoet, Kashia, Rusnak, Kongolo, Bazoer, Toornstra, el Ghazi
6: Shayman: Wijnaldum, Maher, Sch?ne, Narsingh, Isimat, Dijks, Moisander, Brenet, Hendrix
7: Satyr: Uth, Ziyech, Vejinovic, Room, van Aken, Qazaishvili, van Rhijn, Slagveer, Bjelland, Schilder
8: Maasveld: Willems, van Beek, Chery, Traor?, Fischer, Gutierrez, Arias, El Ahmadi, Gouweleeuw, Labyad
 

Shayman

New member
Net niet goed genoeg om de beste spits van de Eredivisie van de troon af te stoten maar uiteraard veel beter dan de andere prutsers in de Eredivisie dus mijn aanval wordt compleet gemaakt met Locadia!

1: Fr-keff: Clasie, Rekik, Hahn, De Leeuw, Karsdorp, Van der Streek, Linssen, Kishna, Vd Berg
2: Giallo: Depay, Propper, Bruma, Tighadouini, van der Werff, Diks, Poulsen, Stevens, Milik
3: PES5: Guardado, Larsson, Berghuis, Haller, Hoedt, Vermeer, Veltman, Sinkgraven, Tibbling
4: Banshee: Cillissen, Botteghin, Gudelj, Kramer, van Polen, Van der Heijden, Corona, van Anholt, Rienstra
5: Fortuna1987: L. de Jong, Klaassen, Zoet, Kashia, Rusnak, Kongolo, Bazoer, Toornstra, el Ghazi
6: Shayman: Wijnaldum, Maher, Sch?ne, Narsingh, Isimat, Dijks, Moisander, Brenet, Hendrix, Locadia
7: Satyr: Uth, Ziyech, Vejinovic, Room, van Aken, Qazaishvili, van Rhijn, Slagveer, Bjelland, Schilder
8: Maasveld: Willems, van Beek, Chery, Traor?, Fischer, Gutierrez, Arias, El Ahmadi, Gouweleeuw, Labyad
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Nou... PSV B is ook bekend haha. Wat deden die ook alweer in de Europa League tegen die onbeduidende clubskes?
 

banshee

Member
Zo, ik heb mijn ideale elftal gereed (op papier). Nu maar hopen dat de resterende twee spelers niet voor m'n neus worden weggekaapt !
 

banshee

Member
Hup Fortuna ! Voeg nog een centrale / aanvallende middenvelder toe aan je selectie, dan kunnen ze mooi op ??n rijtje spelen.

Rusnak....De Jong....El Ghazi
.............Klaassen
............Toornstra
.............Bazoer
.....Kashia ......Kongolo
................Zoet

Hups ;)
 
Laatst bewerkt:

Shayman

New member
Nou... PSV B is ook bekend haha. Wat deden die ook alweer in de Europa League tegen die onbeduidende clubskes?

Tegen de onbeduidende clubjes (en dan reken ik Panathinaikos daar ook maar even bij) was het 6x winst, 2x gelijk, 0x verloren. Vanwaar die vraag?
 

fortuna1987

Well-known member
Haha ja banshee, de welbekende 1-1-1-1-1-1-1-1-1-1-1 opstelling.

Desalniettemin ga ik toch een back aan mijn selectie toevoegen, ik ga voor Hans Hateboer van FC Groningen.

1: Fr-keff: Clasie, Rekik, Hahn, De Leeuw, Karsdorp, Van der Streek, Linssen, Kishna, Vd Berg
2: Giallo: Depay, Propper, Bruma, Tighadouini, van der Werff, Diks, Poulsen, Stevens, Milik
3: PES5: Guardado, Larsson, Berghuis, Haller, Hoedt, Vermeer, Veltman, Sinkgraven, Tibbling
4: Banshee: Cillissen, Botteghin, Gudelj, Kramer, van Polen, Van der Heijden, Corona, van Anholt, Rienstra
5: Fortuna1987: L. de Jong, Klaassen, Zoet, Kashia, Rusnak, Kongolo, Bazoer, Toornstra, el Ghazi, Hateboer
6: Shayman: Wijnaldum, Maher, Sch?ne, Narsingh, Isimat, Dijks, Moisander, Brenet, Hendrix, Locadia
7: Satyr: Uth, Ziyech, Vejinovic, Room, van Aken, Qazaishvili, van Rhijn, Slagveer, Bjelland, Schilder
8: Maasveld: Willems, van Beek, Chery, Traor?, Fischer, Gutierrez, Arias, El Ahmadi, Gouweleeuw, Labyad
 

banshee

Member
Vorig seizoen was hij de smaakmaker van de bekerfinale, met twee goals tegen Ajax. Gerard Nijkamp noemde hem dit jaar zijn beste aankoop, en ook dit seizoen heeft hij bergen met werk verzet voor zijn team. Rechts in mijn elftal staat Corona, maar links stond nog niemand. Nou, deze plaats is weggelegd voor hem... sleurend, altijd vechtend voor de bal, technisch zeer begaafd, altijd het overzicht bewarend...

Het is Ryan Thomas

header_small.jpg


1: Fr-keff: Clasie, Rekik, Hahn, De Leeuw, Karsdorp, Van der Streek, Linssen, Kishna, Vd Berg
2: Giallo: Depay, Propper, Bruma, Tighadouini, van der Werff, Diks, Poulsen, Stevens, Milik
3: PES5: Guardado, Larsson, Berghuis, Haller, Hoedt, Vermeer, Veltman, Sinkgraven, Tibbling
4: Banshee: Cillissen, Botteghin, Gudelj, Kramer, van Polen, Van der Heijden, Corona, van Anholt, Rienstra, Thomas
5: Fortuna1987: L. de Jong, Klaassen, Zoet, Kashia, Rusnak, Kongolo, Bazoer, Toornstra, el Ghazi, Hateboer
6: Shayman: Wijnaldum, Maher, Sch?ne, Narsingh, Isimat, Dijks, Moisander, Brenet, Hendrix, Locadia
7: Satyr: Uth, Ziyech, Vejinovic, Room, van Aken, Qazaishvili, van Rhijn, Slagveer, Bjelland, Schilder
8: Maasveld: Willems, van Beek, Chery, Traor?, Fischer, Gutierrez, Arias, El Ahmadi, Gouweleeuw, Labyad
 

Shayman

New member
Alleen die Giallo kan me nog weerhouden van het beste team maar aangezien hij Vitas is bied ik hem 10 euri om mijn laatste gewenste aanwinst niet te inhaleren. (schijnt dat ze daar nog wel gevoelig voor zijn ;) )
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik moet nog een rechtsback kiezen en zie dat er nog een international vrij is. Matthias Johansson is vaste waarde bij AZ en is van onschatbare waarde als opstomende rechtsback. Menig vleugelspits wordt door deze marathonman overvleugeld.

13_3JK_0751.jpg



1: Fr-keff: Clasie, Rekik, Hahn, De Leeuw, Karsdorp, Van der Streek, Linssen, Kishna, Vd Berg
2: Giallo: Depay, Propper, Bruma, Tighadouini, van der Werff, Diks, Poulsen, Stevens, Milik
3: PES5: Guardado, Larsson, Berghuis, Haller, Hoedt, Vermeer, Veltman, Sinkgraven, Tibbling, M. Johansson
4: Banshee: Cillissen, Botteghin, Gudelj, Kramer, van Polen, Van der Heijden, Corona, van Anholt, Rienstra, Thomas
5: Fortuna1987: L. de Jong, Klaassen, Zoet, Kashia, Rusnak, Kongolo, Bazoer, Toornstra, el Ghazi, Hateboer
6: Shayman: Wijnaldum, Maher, Sch?ne, Narsingh, Isimat, Dijks, Moisander, Brenet, Hendrix, Locadia
7: Satyr: Uth, Ziyech, Vejinovic, Room, van Aken, Qazaishvili, van Rhijn, Slagveer, Bjelland, Schilder
8: Maasveld: Willems, van Beek, Chery, Traor?, Fischer, Gutierrez, Arias, El Ahmadi, Gouweleeuw, Labyad
 
G

Gast

Guest
Aangezien ik Vitas ben accepteer ik alleen Russische roebels :rumcolaa:
 
Bovenaan