VVV kampioen!Promotie van Heerenveen was zo ongeveer in de tijd dat ik voetbal begon te volgen.
Met Camataru geloof ik, een heel attractief elftal.
VVV kampioen!Promotie van Heerenveen was zo ongeveer in de tijd dat ik voetbal begon te volgen.
Met Camataru geloof ik, een heel attractief elftal.
Staat o.a. op de Wikipedia pagina's van de clubs.Dank.
Waar haal je deze info vandaan?
Dorp.Heerenveen promoveerde gelijk met NAC.
Heerenveen een stadion groter dan de stad, stabiele middenmotor en champions league. NAC 3x Europees 5x gedegradeerd en 12x failliet. Is altijd wel mooi om te zien waar het bestuur wat beter op orde was.
Heb jij toevallig een linkje?
Haha zo zit ik ook, gelukkig Dordrecht uit eerste wedstrijd en dan hopelijk tegen Jong team thuis in de tweede dan valt de schade mee.Sparta opent bij PSV. Mooie wedstrijd om op vakantie te missen.
Ja idd, van mij mag de 1e thuiswedstrijd weer iets als Heracles of Zwolle zijn. Zo'n doorsnee tegenstander waar je net niks aan mist.Haha zo zit ik ook, gelukkig Dordrecht uit eerste wedstrijd en dan hopelijk tegen Jong team thuis in de tweede dan valt de schade mee.
Weet Sparta iig dat het niet voor het 3e jaar op rij bij het kampioensduel van PSV betrokken isSparta opent bij PSV. Mooie wedstrijd om op vakantie te missen.
Die ga ik ook missen, en de 2e speelronde trouwens ook.Sparta opent bij PSV. Mooie wedstrijd om op vakantie te missen.