Eredivisie 2025-2026

zwammy

Well-known member
Heerenveen promoveerde gelijk met NAC.

Heerenveen een stadion groter dan de stad, stabiele middenmotor en champions league. NAC 3x Europees 5x gedegradeerd en 12x failliet. Is altijd wel mooi om te zien waar het bestuur wat beter op orde was.

TiMiKa

Active member
Op transefmarkt.nl gekeken maar tijdens de promoties zat vd Gijp niet in de selectie, bij de 2de promotie mijn held
Rodion Cămătaru wel.

Bernardo

Well-known member
Heerenveen promoveerde gelijk met NAC.

Heerenveen een stadion groter dan de stad, stabiele middenmotor en champions league. NAC 3x Europees 5x gedegradeerd en 12x failliet. Is altijd wel mooi om te zien waar het bestuur wat beter op orde was.
Dorp.

Jef400

Well-known member
Haha zo zit ik ook, gelukkig Dordrecht uit eerste wedstrijd en dan hopelijk tegen Jong team thuis in de tweede dan valt de schade mee.
Ja idd, van mij mag de 1e thuiswedstrijd weer iets als Heracles of Zwolle zijn. Zo'n doorsnee tegenstander waar je net niks aan mist.

ALenstra

Well-known member
Fortuna-Eagles dus de openingswedstrijd. Afgelopen seizoen speelden beide teams ook op de eerste speeldag tegen elkaar. Maar wel in Deventer.

JMD

Well-known member
Sparta opent bij PSV. Mooie wedstrijd om op vakantie te missen.
Weet Sparta iig dat het niet voor het 3e jaar op rij bij het kampioensduel van PSV betrokken is :)

De Klassieker pas in december. Gezien de drukke Europese programma's zullen de andere topduels vooral steeds vlak voor een interlandbreak zijn verwacht ik. (PSV - Ajax begin september, Feyenoord - PSV begoin oktober?)

Ajax - PSV dus op de 32e speeldag, mooie plek om de 3e op rij te pakken. ;)
Ajax eindigt dus met 3 thuisduels op rij, want laatste duel bij Heerenveen, dat wint Ajax altijd.
PSV eindigt thuis tegen Twente, leuk potje, week ervoor naar Deventer.
Feyenoord in 33e duel thuis tegen AZ, eindigt in Zwolle.

Bovenaan