Dan is de vraag of het 2G systeem er door is. Ik vrees dat het geen meerderheid in de kamer haalt dus dan mogen we ergens in mei weer naar het stadion.
Begin juni zijn er 4 interland data, dus dat is niet beschikbaar voor competitiewedstrijden.Nou, prima.
Men moet niet zo moeilijk doen met het speelschema. Sterker nog, mei en zelfs begin juni zijn ideale voetbalmaanden. Veel beter dan januari.
Zeker. Maar begin juni wordt al interlandvoetbal gespeeld, eind mei zijn de diverse Europese finales en de week daarvoor de playoffs. Aan het eind zit dus 0,0 ruimte.Men moet niet zo moeilijk doen met het speelschema. Sterker nog, mei en zelfs begin juni zijn ideale voetbalmaanden. Veel beter dan januari.
Dat 2G-systeem gaat er komen hoor. D66, PvdA, VVD en CDA doen letterlijk wat Rutte en De Jonge willen...Dan is de vraag of het 2G systeem er door is. Ik vrees dat het geen meerderheid in de kamer haalt dus dan mogen we ergens in mei weer naar het stadion.
Zeikerd.Kansloos.
Uiteraard wel met een grote groep in een woonkamer.Lekker alles live op tv hoop ik, daar zitten de meeste fans toch te kijken.
Het zal wel net zo'n halfzachte poging zijn als de horeca en de cultuursector.De voetbalclubs zijn de lockout zat en dreigen de stadions open te gooien!