Eredivisie 2021-2022

De Wolf

Well-known member
Het zou me niet verbazen als de clubs beslissen om met de voorgestelde 33% opening en verplichte placering de stadions nog maar even dicht te laten.
Ik kan mij niet voorstellen dat clubs een derde aan wedstrijdinkomsten weg gaan gooien.
 

Joost

Well-known member
Ik kan mij niet voorstellen dat clubs een derde aan wedstrijdinkomsten weg gaan gooien.

Het moet natuurlijk wel goed gecommuniceerd worden maar met 33% open kunnen ze omzettechnisch net buiten alle regelingen vallen waardoor ze er financieel op achteruit gaan. Een beetje hetzelfde verhaal als kapsalons die doordat sluitingen steeds halverwege een maand/kwartaal werden ingesteld en opgeheven vrijwel overal naast pissen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat De Kuip sowieso wel open gaat. De drang om toeschouwers toe te laten is groot. Maar wat een gedrocht van een regeling weer. Hopelijk dat dit toch nog 2/3 gaat worden. Dan kan je bij vrijwel iedere club vrijwel alle seizoenkaarthouders naar binnen laten.

Tegen de tijd dat we dan eindelijk mogen zijn we anderhalve week verder en is de conclusie wellicht wel verder bevestigd dat de besmettingen en ziekenhuisopnames steeds minder met elkaar te maken hebben. Zit vrijwel net zoveel symboolpolitiek achter als toen het voetbal als eerste dicht ging en de theathers vrolijk open bleven.
 

ALenstra

Well-known member
Ach het kabinet luistert toch helemaal niet naar de KNVB. Dat krijg je als coronaregels aan de laars gelapt worden.
 

De Wolf

Well-known member
Is dat 1/3e bezetting ook met 1,5 meter afstand of mag je alles in een een paar vakken stoppen?

Niet dat het wat uitmaakt want het gaat toch allemaal bij elkaar zitten in een vak.
 

De Wolf

Well-known member
Het is 1/3e bezetting met placering op 1.5meter.
Misschien dat ze eens een gedragspsycholoog kunnen inhuren. Theoretisch natuurlijk leuk terwijl iedereen met een beetje boerenverstand kan voorspellen dat het in praktijk niet werkt.

Wat mij betreft gooien ze het helemaal open. Die paar extra besmettingen zien we toch niet terug in de totalen.
 

Abubakari

Well-known member
En aan het eind heeft Groningen 2x zoveel punten en staat Cambuur weer lekker onderaan. Maar goed wel je lolletje gehad tegen Groningen en je 1-1 tegen Heerenveen. En voor de rest alle uitwedstrijden verliezen en heel af en toe thuis winnen.
Ach, hij blijft leuk. :giggle:

Maar waar ik naar zocht was wanneer het concept programma vorig jaar bekend werd, 9 juni. Deze week het concept voor 2022/23?
 
Bovenaan