Eef de Kip
Well-known member
Dat is voor mij ook geheel nieuw.
Als er helemaal niet meer gespeeld kan worden, hoe wil je dan een play-off wel gaan spelen?
Ik hoop het niet. Waarom niet gewoon even een maand wachten en dan een beslissing nemen. Het zou toch zonde zijn om nu de competitie te stoppen als dan in juni blijkt dat er wel gespeeld had kunnen worden.
We zullen het vanavond wel horen. Van voetballers is bekend dat ze veiligheid het belangrijkste vinden.
Ik vind het nogal naïef om te verwachten dat je met 2 maanden weer massaal alles kunt gaan doen hoor. Voor je het weet begin je dan weer van voren af aan.
Het plan lijkt me loyaal inderdaad. Het punt is alleen dat pas na seizoen 2020/2021 bekend is wat Ajax verdiend heeft en dan is het al te laat natuurlijk voor eventuele omgevallen clubs.Wat mij betreft zou het een chique oplossing zijn dat als Ajax tot kampioen wordt uitgeroepen ze de helft van de CL-gelden in een 'Corona-fonds' stort. Kan daarmee voorkomen worden dat veel clubs omvallen. Bij voorkeur een deftige vooruitbetaling in April van 75% van de verwachte startgelden.
Alsof over 2 maanden weeer evenementen toegestaan zijn met meer dan 10.000 bezoekers? Geloof ik helemaal niks van. En zonder publiek spelen ben ik gewoon op tegen, voegt niks toe aan de sport.
Wat mij betreft zou het een chique oplossing zijn dat als Ajax tot kampioen wordt uitgeroepen ze de helft van de CL-gelden in een 'Corona-fonds' stort. Kan daarmee voorkomen worden dat veel clubs omvallen. Bij voorkeur een deftige vooruitbetaling in April van 75% van de verwachte startgelden.
Klopt. Ik zie ook niet zomaar dat seizoen 2020/2021 gewoon helemaal gespeeld gaat worden. Denk dat we zeker dit najaar nog wel weer zo'n periode krijgen als nu.
Klopt. Ik zie ook niet zomaar dat seizoen 2020/2021 gewoon helemaal gespeeld gaat worden. Denk dat we zeker dit najaar nog wel weer zo'n periode krijgen als nu.